Gå til innhold

SJOKK! SJOKK!SJOKK!!!!!! Jeg er jo GRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

!!!!Dette er sjokk.. nr tre, blir to år mellom mellomste og denne.. sjokk

vet ikke helt om jeg skal le eller grine. herregud

er sykemeldt akkurat nå, pga lumbago i ryggen...

har brukt el tester for å "unngå" å pule på el, men gubben insisterte jo for jeg hadde hatt positive tester i sikkert ti dager på rad, og det verste av alt:(( han tror jeg har spiral:( jeg har hatt enorme smerter pga denne, og fikk den fjernet for noen mnd siden, men har ikke turd å si det til han i frykt for å knekke sexlivet som vi endelig har fått tilbake:(((( og kjøpte meg dengang en hel haug med el tester for å teste "i tillegg" han har sett testene, og jeg har fortalt han om flere jeg kjenner (gjør faktisk det!) som har blitt gravid med spiral, og sagt at derfor vil jeg "safe" (sa jeg safe?) ved å bruke disse testene for å slippe angsten.

Den gangen vi pulte, som det tydeligvis ble graviditet av, visste han at testen var positiv, men det ble liksom pytt pytt, fra oss begge, kåte og gale som vi var.

Jeg tror rett og slett jeg ikke tør å fortelle han dette, herregud:( så gale at jeg har vert så utrolig dryg og faktisk løyet til han:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi, jeg er glad jeg ikke er i dine sko!

Knekk sammen å tilstå -det ordner seg nok :-).

Kan ikke helt skjønne at du ikke har sagt i fra om dette med spiralen, men når "uhellet" er ute (ikke bokstavelig talt altså;-) ), så er det i alle fall ikke noe smart å fortsette løgnen.

Lykke til!

Skrevet

Oi, dette går nok greit;) Lykke til!! Gratulerer!

Skrevet

tusen takk for svar, jeg trodde dere skulle kjefte på meg jeg :(

huff, ja tusen takk, han er jo en fantastisk mann stakkars, huff, jeg blir iallefall ikke å "utbasunere" at jeg er gravid, her må det tenkes og knakes hvordan jeg kan gjøre det mest skånsomt for han, han kommer til å bli livredd stakkars, for jeg ble jævlig dårlig sist gang, psykisk og fysisk.. huff, men han tok veldig veldig godt vare på meg og det eldste barnet vårt da. Nå må jeg bare tenke omsorg omsorg omsorg for han og barna og meg selv selvsagt, skal ikke være dryg og fæl, jeg nekter. Jeg må sende han avgårde på fotballkamper og sånne ting, han fortalte meg i går kor sliten han var, dette småbarnslivet var knalltøfft og han var så sliten:( stakkars, han kommer til å knekke om jeg sier jeg er gravid nå. oi, jeg tror jeg må sende han til england på fotballkamp, er det sesong nå? jeg er jo helt løk og vet jo ingenting om sånnt, men det er hans store lidenskap da

Skrevet

Gratulere det var sikkert en mening med det at du skulle ha en bebis til.

Best å tilstå før det går lengere tid.

Skrevet

men tilstå at jeg fjernet spiralen? eller kan den ha fallt ut? kan jeg si det? men huff, han spurte om spiralen da jeg kom tilbake fra gynekologen i forige uke, og jeg sa den var ok... :(( det går jo ikke, det var jo direkte løgn:( er livredd han skal bli kjempe skuffa og lei seg og såra:( Han snakket om å sterilisere seg her om dagen, vi har snakka mye om det, men han har ikke villet, men nå sa han at han hadde tenkt masse og at han var klar, da sa jeg at det var flott, men at jeg ikke var helt klar, siden jeg ikke visste om jeg var helt ferdig med å få barn, usikker på om jeg ville ha en til, da ble han bare stille, og men sa at han var redd for om jeg kom til å takle ett svangerskap til da.. så, huff

og så viser det seg at jeg allerede var gravid da vi snakket om dette..

tør ikke tilstå jeg tror jeg, har lyst å tilstå etter barnet er født, for da vet jeg han vil smile og være glad for at jeg løy.. for han elsker barna sine veldig veldig masse!!! og er en super far, han fortjener ikke løgner, men det er jo babyen vår, jeg er redd vi aldri hadde fått et barn til om han skulle bli enig i å prøve, tror han aldri hadde kunnet, fordi han ville følt han var med å å påføre meg smerte mtp svangerskap..

tenke tenke :(

Skrevet

Huff nei...ikke lyv mer for han. Selvfølgelig vil han ble glad for babyen når den kommer, men løgnen vil jo være desto større å svelge...Og det kommer sikkert til å spise deg opp innvendig.

Ikke gjør det!

Skrevet

Dere er nødt til å ta en prat.. huffameg..Blir nok ikke lett for noen av dere, men det ordner seg til slutt!

Bare ikke lyv mere.

Skrevet

Pult er pult, og dere visste begge at positiv el = kan bli gravid. Hormonspiral skal liksom hindre el. Du faar unskylde deg til din kjaere og rydde opp i ting.

Skrevet

jo dere har selvfølgelig helt rett.......... men når skal jeg si det da??

rett tidspunkt for å si noe sånnt?

huff, jeg vet det :(

Skrevet

I kveld kanskje ...eller naar du har faat roet deg litt. Men du burde ikke gaa og skjule det for ham i hvertfall.

Skrevet

bare for å holde orden i sakene, var det kobberspiral da, men som om at det betyr noe nå

Skrevet

åkei, mannenmin ble jo kjempe glad han! har pratet og er nå i sjokk begge to, glade, men i sjokk:)

takk alle dere som har svart:)

Skrevet

Gratulerer med bebi

Så utolig drøyt å lyve for mannen om spiralen da. Du var heldig med at han tok det så pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...