Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Adele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Adele kom som en outsider på navnefronten her om dagen. Synes det er fint men er litt skeptisk til uvanlige navn, ønsker derfor å høre andres meninger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Adele er kjempefint og kunne faktisk tenkt meg å bruke det selv en gang :)

Skrevet

Synes det er ordentlig nydelig navn, og kunne godt brukt det selv:0)

Skrevet

Nydelig! Kunne gjerne brukt det på snella i magen, men ungen til kusina mi heter det;)

Skrevet

helt nyyyydelig navn..jeg har alltid ville ha det selv,men min mann nektet..men håper å få tvunget det gjennom på neste,hvis det også blir jente...:-) adele eller Nadin..

Skrevet

Kjempefint i seg selv + at jeg bare har positive assosiasjoner til det siden bestemoren til en venninne heter det. Hun er ufattelig sprek, koselig og morsom :o) Og elegant - passer til navnet sitt :o)

Skrevet

NYDELIG! Vi hadde det på listen både denne gangen og sist :)

Men samboeren min forelsket seg helt i et annet navn så da får en eventuell nestemann hete Adele hehe.

Skrevet

Et nyyydelig navn! Faktisk så nydelig at jeg kan tenke meg å bruke det navnet om det skulle bli jente. Men både jeg og sambo er sikker på at det blir gutt..

Skrevet

Tanten til min far heter Adele og barnebarnet hennes heter det samme ( min 3 mening)... jeg synest navnet er kjempe fint :)

Skrevet

Nydelig navn. Onkel fikk nettopp en datter som skal hete Adele:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...