Trollmora Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Det skal bli en strålende dag over nesten hele landet i dag. Ut på tur alle dere som har anledning, få med dere resten av de nødvendige vitaminene bare en solskinnsdag kan fremringe ) Stor klæm til hele gjengen
Mariamin Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 God morgen til deg også:-) Skulle ønske at vi kunne nyte dagen ute i dag, men vi skal spise lunch på jobben i dag. Det blir jo hyggelig det òg.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 God morgen!! Ingen strålende dag her. Mørke skyer henger lavt på himmelen. Grått og høstlig ute. ER på jobb. Siste dag for denne gang heldigvis. Måtte bare innom som snarest og hilse på dere dib-damer. akulle jobare innom på jobb et par uker, nå har jeg vært her i 5 uker!!! Kjenner at det er absolutt NOK!! Nå skal jeg kose meg med lillemor hjemme til over nyttår! Blir deilig!!
tebekaa Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Go' morgen til deg og Trollmor:) Jeg kommer nok til å følge oppfordringen din. Snart. Venter bare på at: 1: måleren viser 2-sifret tall. 2: lille-snupp blir soveklar Da skal vi gå lang lang tur og det blir deilig:-) Så får du nyte solen fra arbeidsplassen. Ok kveldssolen hjemme:-) Stor klem
frøydis m/ 4 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 God morgen idag også :-) !! Jeg "dytter" oppfordringen til trollmora opp jeg, for jeg tror denne dagen blir like fin! Ut og nyt en flott høstdag alle vakre, flotte, sterke, kloke, snille damer. :-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 God morgen!! I dag er det en strålende dag her i nor også. Var - 2 i natt, kanllvær. Nå har lillemor sovna i vogna, farmor skal være hjemme å passe på og jeg skal til skogs å lete etter sauer. Eller rettere sagt jage hjem sauer. ER masse av dem i skogen, så trenger ikke lete etter dem foreløpig! Ha en fortsatt flott dag, og kos dere der nede på det usentrale østlandet med treff i kveld!!! Jeg bor jo faktisk like sentralt som mange av dere, 10 minutter til flyplassen og så 1,5 time med fly så er jeg på gardermoen... Men det var prisen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå