Gå til innhold

måtte avlive katta i går:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen hadde kjørt på han og knust han innvendig.

indre blødninger som var så store at han bæsjet blod.

hunden er kjempe trist, for tro det eller ei, de var som søsken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist!!!:(

Men i og med at den nok hadde fryktelige smerter, var det det beste dere kunne gjort for lille pusen...

Jeg har også katt, og elsker den noe helt vanvittig. Når jeg tenker på at den en gang skal dø, får jeg helt vondt inni meg, og jeg skjønner godt hvor fælt dere må ha det nå.!

Skrevet

Uff! Stakkars pus, og stakkars dere! Godt pus fikk slippe da, men fyyyy så sørgelig sånt er. *går og klemmer på pusen sin*

Skrevet

han fikk i værtfall en kjapp død når vi fikk tak i pappa.

en vet at det er noe alvorlig galt når en katt som bruker å kjempe imot når vi tar han i nakkeskinnet,bare henger der..

han mjauet ikke som vanlig heller. samboern hørte det han å. katta sa faktisk auuuu

Skrevet

Usch, jag føler med dig...

Hela hjärtat värker när jag läser ditt innlegg...

Mista lilla pusen min för ett drygt år sedan,

hon hade också ett möte med en bil, som tur var smällen hård att hon antagligvis inte led utan dog med en gång...

För några veckor sedan fick jag även besked om att min gamla vän fått en svulst som trycker på vid ögat, där behandling troligtvis är mycket smärtsam för han....Varje dag han är pigg, kosete och äter gott tar vi med ett smil,, men vi vet att en dag väldigt snart mår han inte bra längre och vi måste säga hejdå...en fruktansvärd tanke...

Så jag føler med er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...