Gå til innhold

Uffda, nicktyv - men ikke med vilje! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på nicket mitt for å lete opp en gammel tråd og fant masse innlegg jeg ikke kunne huske å ha skrevet, og klødde meg litt i hodet.. Så oppdaga jeg at de var skrevet av Pyttpytt med bare 1 stor P, og ikke PyttPytt som er meg..

Har jo registrert at det i perioder er populært å stjele og tulle med andres nick her inne, men å være copycat har aldri vært min intensjon, visste ikke engang før idag at vi var to om navnet!

Følte bare for å påpeke det i tilfelle noen som kjenner Pyttpytt har lest mine innlegg og trodd at de var hennes, kunne blitt baluba av sånt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare lagt merke til en PyttPytt - og det tror jeg var deg..? Hvordan går det hvis det er deg? Har du og mannen funnet ut av det, eller blir du alenemor?

Skrevet

Er nok meg det ja.. Hyggelig å bli lagt merke til :)

Går bra, vi brukte helga til snakke sammen, og fikk tilogmed tatt opp masse gammel grums vi gått og bært på, og har nå noen dagers pause fra hverandre for å finne ut hva vi begge vil. Jeg tok med meg baby og bor i huset til mor som er i syden, og han sitter alene igjen i leiligheten og kjenner på følelsen av å bli forlatt håper jeg ;)

Det virker som han innser at han har gjennomgått en aldri så liten midtlivskrise, og han modererte seg kraftig ang. denne "forelskelsen" i barbie..

Selv slites jeg mellom å ville bryte for å ikke finne meg i å bli behandla så fullstendig respektløst, og det faktum at vi nå har funnet tilbake til den gode tonen, og at det virker litt meningsløst å kaste bort 10, tross alt, gode år uten i det minste prøve å redde forholdet..

Skrevet

Det høres jo nesten lovende ut da...

Jeg synes du skulle gi han en sjanse hvertfall - men kun en, og han må virkelig overbevise deg om at det er deg han vil ha. Håper han tar til vett! :)

Skrevet

Ja alt ligger tilrette for å prøve igjen, blir nok vrient å stole på ham med det første, men det er jo bare noe jeg må jobbe med hvis vi bestemmer oss for å gå den veien :)

Skrevet

Akkurat der mener jeg jo at han også må vise at han er til å stole på. Si hvem som ringer når han får telefoner, si hvem han sender tekstmeldinger til, si hvor han skal når han skal ut, når han kommer hjem, hva han skal gjøre. Litt meldeplikt i en periode, rett og slett. Særlig når det er slik at du er hjemme og han er på jobb sammen med 'barbie'... Det er han som skal jobbe mest her, det er han som har driti på draget. Men håper det ordner seg for dere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...