Gå til innhold

Vær så snill... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har fortalt meg nå i natt at han har et barn på snart 3 år med ei annen.. de har minimalt med kontakt. Vi har selv et barn sammen på 7 mnd.. Jeg er helt sjokkert og vet ikke hva jeg skal gjøre eller si.. Dette kom som et slag i magen for meg.

 

Bare gråter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars =o( Sender en klem i natten til deg..

Vært i samme situasjon, så jeg vet så altfor godt følelsen av nummenhet og sjokk.

 

Samle tankene dine, og finn noen du stoler på, som du kan prate og gråte sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...