Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Samboeren min har fortalt meg nå i natt at han har et barn på snart 3 år med ei annen.. de har minimalt med kontakt. Vi har selv et barn sammen på 7 mnd.. Jeg er helt sjokkert og vet ikke hva jeg skal gjøre eller si.. Dette kom som et slag i magen for meg. Bare gråter..
Northernlights Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Stakkars =o( Sender en klem i natten til deg.. Vært i samme situasjon, så jeg vet så altfor godt følelsen av nummenhet og sjokk. Samle tankene dine, og finn noen du stoler på, som du kan prate og gråte sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå