Gå til innhold

Bli kjent??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her inne og ønsker og bli kjent med dere. Jeg er 29 år og sambo er 30 år. Jeg er inne i min 4 pp og IKM uke 40.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit Elkr :o)

Jeg er 27 og sambo er 30, og jeg regner med vi går inn i vår 7 pp om et par dager...

Skrevet

Heihei ElKr

Jeg er 30, mannen min er 30 og jeg aner ikke noe om pp. Har ikke hatt TR på mange måneder grunnet minipiller, så jeg vet ikke om jeg da er i 1 pp. fortsatt. I allefall, trivelig å "se" deg.

Skrevet

hei og velkommen:)

vi er i vår 1pp:)

Skrevet

Hei til deg ElKr:)

Jeg er 32 og er vel i 1pp fortsatt siden jeg ikke har fått TR enda etter 2 år på minipillen uten TR. Hadde en blødning i aug og regnet EL etter det, men ser ikke ut til at det virka, bare negative tester så langt:(

Uansett, velkommen inn hit:)

Skrevet

Hei hei! Jeg er 24, sambo 27, også har vi ei jente som er 4. Vi er vel i 2 pp, tror jeg... altså, jeg fant akkurat ut hva pp er... men med 1 TR, så blir det vel 2 pp

Skrevet

Jeg er 29, og jeg og mannen har prøvd for andre gang nå. blir ikke pp så ofte da vi pendler mellom to land :) Har ikm nå :)

Skrevet

hei:)

både jeg å samboer er 23 år:)

vi er inne i pp 10 nå..

ting tar tid:s

satser på no skjer innen noen mnd nå. prøvd snart 1 år nå så!!!grr..

hehe:)

men velkommen ska du være:)

Skrevet

hei. velkommen skal du være.

j er 31 og mannen min er 29.

har 3 barn og prøver med nr 4.

er i 2pp nå.

Skrevet

hello alle sammen, jeg er 24 år mannen min er 27 og vi har to barn, en sønn på 4 og en datter på snart 3....

Prøver på nr3 vil ha en, vår sommer baby så klaffer det ikke nå, venter vi til neste år :) det blir leeeeeeeenge å vente...!

Har ikm ca lørdag ( lørdag - tirsdag)

har masse symtomer så håper!!!

Skrevet

Hei ElKr, og alle dere andre :)

Jeg ønsker også og bli kjent. Er ganske så ny her inne.

Jeg er 24 og sambo er 28.

Ønsker oss veldig en liten :)

Jeg aner ikke hvilken pp vi er inne i. Har en unormalt ustabil syklus =/

Vanskelig å ikke ha noe fast å forholde seg til...Men håper på klaff ut av det blå her hehe.

Skrevet

Hei alle sammen:o)

Jeg er 26 og mannen min er 28. Vi er i 10pp nå, har ikm første okt... i dag har jeg best time til akkupunktur, prøver det meste for tida... Vi har ingen barn fra før, men føler oss veeeeldig klare til å få en liten spire nå!!!!!!!

Lykke til til dere alle sammen! Kaster masse babystøv på dere******

Skrevet

Hei allesammen:-)

Håper vi snart kan flytte oss over fra "bli gravid" til "gravid" :-) For dere som har barn fra før av, prøvde dere lenge første gang? Har hørt at det kan ta opp til 1 år før kroppen stabilliserer seg etter p-pille bruk. Men har litt "dårlig tid" skjønner dere;-) Jeg har PCO, så legen sier at vanncystene kan begynne å vokse om 2 mnd. Finner det merkelig at jeg har PCO, siden blodprøvene er normale. Hadde kun smerter rundt eggstokkene ved EL. Men man kan vel ikke si i mot legene..hehe..

Jeg håper det gror en spire i oss alle før året er slutt!

Skrevet

Jeg vil gjerne bli kjent:)

Jente er ei jente på 25 år og mannen min er 29.

Vi prøver på nr 3. Hadde el i helgen og dette er vår første pp.

Brukte denne/disse sidene mye før vi ble gravide første gangen og rart å være tilbake, men veldig hyggelig.

Det kommer til å bli en spennende tid fremover.

Skrevet

hei jeg er også ganske ny her. tittet innom på fredagen. jeg er 26 og min sambo er 31. vi er vel inni vår føste pp. sluttet på minipillen i slutten av august. og nå har jeg vel litt lyst til at tr skal komme. så jeg kan komme meg inn i syklus igjen. og regne litt på dager. har mura i magen i noen uker nå, så tok en test, men neg. så dag regner jeg med at tr kommer denne uka :)

synes det er så flott med en slik side, så man kan prate om alt graviditets stuff med andre. og ikke bare plappre med den stakkars sambo. kan bli litt for mye av det gode :) hehe

Skrevet

Hei.

Jeg og sambo er 26 år. Vi er i 1. pp nå. Jeg syns ikke det er lenge siden jeg var på BIM og hadde stor mage men nå har "babyen" min allerede blitt 2,5 år. Så fort som tiden går med små barn i hus!

Skrevet

heisann!! Jeg er 25 år og sambo 29. er nå i 2.pp.

Tante rød kom 2 uker for seint sist gang og det var 2 uutholdelige uker!! Har IKM i uke 41 så det blir spennende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...