Gå til innhold

Hei alle sammen jeg er ny her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg heter Caty, er 24 :) Jeg har 3 barn, alderene er 4 , snart 2 og 8 mnd :) eldste er en gutt 2 andre er jenter :) Jeg ville bare si hei til dere alle :) Jeg bor i Seattle Wa og er en full time nanny til 3 barn :) Sa her er dagene veldig hektiske :)

Ha en god dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg og velkommen hit! :)

Høres ut som du har det hektisk nok ja, føler lissom at jeg ikke skal klage på tidsklemme, masse ansvar osv nå. he he.

Selv er jeg 24, har en sønn på 2 år, og en sønn til på vei som er ventet i des/jan ca.. Har i tillegg en stor og aktiv hund, så har nok å gjøre føler jeg selv, men tror du slår meg ganske greit allikevel. :)

Skrevet

Hei, så du er nanny til noen i Seattle? Høres koselig ut =o)

Håper de er snille og greie, og ikke utnytter deg.

Har forresten mange,mange slektninger der. Kanskje du er nanny for noen i familien min ;o)

Skrevet

Hei du :) Ja jeg er nanny for 3 familier :0 Ble akkurat ferdig med et intervju med en familie som faktisk har et norskt etternavn pga fam i Norge 2 generasjoner tilbake :) Ellers passer jeg 2 american afrikanske barn, om du er dt er de kanskje fam men hvis ik tviler jeg LOL ;0 pASSER og en liten jente , alderen hennes er 3. De heter Sneider til etternanvvn, de norkse heter Iverson til etternavn. Kan ik gi ut fornavn lol, men kanskje du har familie med de navnene? Ja de er veldig snille :) Jeg er en streng nanny og de vet bedre en og tulle med meg, da blir det time outs og det liker de ikke LOL. :) Hvor bor du da siden du har fam her? Vi bor egentlig litt utenfor Seattle men folk i norge kjenner kun seattle saa jeg skrev det :) Bor i Everett, 15 miles unna Seattle :) Men min mann jobber i Seattle :)

Takk for hilsningen. Caty

Skrevet

LOL :) Vi har en hund og, men vi har bare en liten chihuahua lol. Gratulerer med babien :) og lykke til med alt , tusen akk for hilsningen :) Caty

Skrevet

Jeg bor i NC. Jeg har familie i bla Edmunton (tror det skrives sånn). Men de er sredt litt overalt.

Skrevet

Hei mener du edmond? Har ik sett et sted som heter Edmunton. Vi bor ca 20 min unna Edmond eller noe:)

Skrevet

Hei, sorry at jeg dytter, men for å svare på spørsmålet, så var det Edmond,ja. Du har rett. Jeg hadde glemt hvordan det skrives.

=o) Men var temmelig nært.

Det norske samfunnet i Seattle er jo enormt, i følge mine slektninger. Dere har jo tilogmed et bibliotek med norske bøker og filmer, hvis jeg husker riktig. Skulle gjerne hatt det her nedi Bibelbeltet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...