Gå til innhold

Rask førstegangsfødsel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som fødte relativt raskt på nummer en, gjorde dere det på de andre fødselene også? Er det slik at hvis du har en rask fødsel med nr 1 så blir de andre like raske? Bare nysgjerrig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på dette spørsmålet jeg også....gikk så kjapt første gang og er veldig spent på hvordan det blir denne gang!

7 dager til termin i dag....

Skrevet

hallo. min første kom på 4 timer og var 4 kilo. min neste som ble født tre år etterpå kom på 3 timer og var 4200. håper den som ligger i magen nå er like snill... 38 dgr til termin nå

Skrevet

Førstemann her kom etter ca 4,5 timer.

Andremann (jente) kom på 25 min(!) (ufrivillig hjemmefødsel)

Tredjemann kom etter 1t og 10 min. (Født 7 min etter ankomst på føden)

Skrevet

*Førstemann kom 3 timer etter første rie. (Men det var 22 timer siden vannet gikk da)

*Lillefrøkna kom også 3 timer fra jeg kjente de første svake murringene, fra 5cm åpning og til hun var ute tok det 7 min.

 

Begge fødslene ble satt i gang med tablett i skjeden.

 

Det sies jo at nr 3 er en luring, så det gjenstår å se hvordan det blir denne gangen :-)

Skrevet

Nr 1 varte i 6 timer

Nr 2 varte i 3,5 timer

Nr 3 varte i 10 timer Luringen.......

 

En fødsel regnes jo fra 4 cm åpning,synes det er feil...Har jo vondt mye lengere:D

Skrevet

Jeg har også hørt at nr.3 er en lurefødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...