mini77 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Var innom kjerringråd tråden i ren desperasjon nå... he he... har nemlig ikke kjent noe tegn på et par dager nå.. Akkurat som om alt har stoppet opp. Er 40 + 1 i dag. Men leste der inne om noe jeg ikke har hørt om før, og koke opp melk med margarin. Noen som har testet ut dette? Er litt skeptisk for å prøve det ut da jeg har litt lav toleranse for melk og ønsker ikke tilbringe natten over doskåla... Men om det funker så er koker jeg opp melk i en fei jeg.... Noen som har testet????
Rascal_4.11<3 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Har jeg aldri hørt før, må si jeg er litt skeptisk for å prøve den der, melk og smør er liksom ikke helt jummy men si ifra hvis det funker... Er rimelig desperat etter å komme igang nå.... hehe Har prøvd kanel i store mengder nå etter tips fra jordmor men har ikke ført til noen baby ennå... er det noen andre kjærring tips der ute som man kan utføre mens gubben er på jobb og som har funka på noen???
mini77 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Turte dessverre ikke prøve i går natt... gikk heller å la meg og våknet i dag like skuffet over at ikke noe var skjedd... he he... men fortell gjerne om det er noen som faktisk har testet ut dette.. har spist kanel i mange uker nå uten noen merkbar forandring. Kanskje en ide og ha kanel i melken også???
babygullz <3 vilde Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Risengrynsgrøt med masse kanel og et deilig smørøye i midten, da har du jo både kokt melk, smør og kanel i sammen?? smaker litt bedre enn bare kokt melk med smør oppi..fysj.
Evelinas mamma Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Jeg er en uke over tiden nå og prøvde meg på risengrøt med MASSE kanel og smør på i går. Tenkte det hørtes bedre ut enn en kopp melk med smør, men ingenting skjedde... jeg må vel vente til de setter igang, for det virker ikke som lillepia vår vil ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå