Gå til innhold

Er det noen som er på nettby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titt i vei:) monicam heter jeg der da. Du da??

Skrevet

Er der jeg å. gea68 er meg.

Skrevet

Hvorfor er dere som er gift og samboer der inne? Er det for å sjekke andre menn????? Kan ikke fatte og begripe hva man skal gjøre på en sånn side hvis man har det godt i forholdet! Utro kjerringer!!!!!

Skrevet

Jeg er ikke der for å sjekke. Både samboeren min og jeg er der...

Skrevet

Hallo... Er jo ikke akkurat sjekkeside!!!! Jeg og samboeren er der inne! Vi lever tross alt i 2008!

Skrevet

Helt enig! Er da virkelig ikke der for å sjekke noen! Samboeren min er også der. Måtte jeg le litt:)

Skrevet

Teit kommentar du anonyme oppi der. Er det virkelig mulig å mene det?Utro? Har aldri vært det og vet nok at jeg ikke kommer til å være det heller bare fordi jeg er på nettby. Ha ha ha ha

Skrevet

Spisforto her:-)

Skrevet

birrisj her ;)

Hehe, nettby brukes vel ikke til sjekking av så veldig mange egentlig!

Jeg har også samboern der. Og grunnen til at JEG er der er at det er en artig og annerledes måte å holde kontakt med venner og bekjente. Og man får et helt annet innsyn i livene deres (dagbok f.eks) enn om jeg ikke hadde vært der. Stortsett alle jeg kjenner på min alder er der, så det er bare en trend, ikke noe annet enn det.

Og det er også en veldig fin måte å holde kontakt med folk man ikke kjenner så godt, for er jo ikke alle man ønsker å ringe heller.

Skrevet
:o da må vi vel slutte med å være inne på facebook også da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...