Alle gode ting er 3:) Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Titt i vei:) monicam heter jeg der da. Du da??
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Hvorfor er dere som er gift og samboer der inne? Er det for å sjekke andre menn????? Kan ikke fatte og begripe hva man skal gjøre på en sånn side hvis man har det godt i forholdet! Utro kjerringer!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Jeg er ikke der for å sjekke. Både samboeren min og jeg er der...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Hallo... Er jo ikke akkurat sjekkeside!!!! Jeg og samboeren er der inne! Vi lever tross alt i 2008!
ani84 Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Helt enig! Er da virkelig ikke der for å sjekke noen! Samboeren min er også der. Måtte jeg le litt:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Teit kommentar du anonyme oppi der. Er det virkelig mulig å mene det?Utro? Har aldri vært det og vet nok at jeg ikke kommer til å være det heller bare fordi jeg er på nettby. Ha ha ha ha
birrisj05.02.09 Skrevet 25. september 2008 #17 Skrevet 25. september 2008 birrisj her Hehe, nettby brukes vel ikke til sjekking av så veldig mange egentlig! Jeg har også samboern der. Og grunnen til at JEG er der er at det er en artig og annerledes måte å holde kontakt med venner og bekjente. Og man får et helt annet innsyn i livene deres (dagbok f.eks) enn om jeg ikke hadde vært der. Stortsett alle jeg kjenner på min alder er der, så det er bare en trend, ikke noe annet enn det. Og det er også en veldig fin måte å holde kontakt med folk man ikke kjenner så godt, for er jo ikke alle man ønsker å ringe heller.
Barn i huset <3 Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 da må vi vel slutte med å være inne på facebook også da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå