Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg drikker aldri.. men i helgen da skal jeg. men da blir det sikkert 100år til neste gang. faktisk veldi skjelden jeg tar ett glass vin også..
Tokatter_USA Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Hver dag. Ett glass vin før jeg legger meg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Så og si aldri, tror sist var i mars, og da en dram eller noe.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Etter at jeg fikk barn er det så og si aldri. Litt om sommeren hvis vi er på eller har besøk. Og kanskje litt i jula, ett glass etter barna har lagt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå