Gå til innhold

Hva er det med de REMA-dressene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen dresser på REMA, jeg.

Har bare sett noen vanlige kjeledresser, men de var til voksne. Hvilke REMA-butikker er det som har dresser til barn? Er det fòr i de dressene? Og går det event. an å ta ut?

Jeg er jo klar over at det enkle oftest er det beste, så kunne gjerne tenkt meg sånne dresser til barna mine.

Noen som vet, og kan svare meg?

Takker på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. Er vel ikke REIMA du mener vel?

På Rema har dem vel blå dresser det står REMA på...

Skrevet

Så det sto annonse i avisen her... Dress 100kr. Men tror ikke di hadde det på remaen her.... Hm... Så kanskje ikke så godt etter...

Skrevet

Rema 1000 har noen dresser jo, de koster noen hundrelapper, og har desverre kommet meget dårlig ut på tester. Men du får høre i butikken, kanskje de vet. Om du vil ha en dress som ikke koster så mye, har de noen rimelige på coop også...

Men når det gjeldre vinterdress til barna er jeg ikke enig i at det enkleste er det beste da :/ (måtte bare, selv om det ikke var en del av spørsmålet ditt.... :)

Skrevet

hahaha.. det var berre tull;) Eg hadde det egentlig litt moro med meg sjølv, fordi eg les alle andre sine overskrifter litt feil i farten, som omhandlar REIMA-dressar;)

Skrevet

Veit det;) Og eg har hatt ulike typar dressar til ungane. Har ikkje prøvd REIMA, så kanskje det er eit alternativ å prøve.

Det er berre at det ser ut som det står REMA i overskriftene, når nokon lagar innlegg om dette;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...