Gå til innhold

Hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

traff dere hverandre???Du og han dere er sammen med:):)

Jeg og samboer traff hverandre på sukker.no:):)

Jepp,på nett:):)

Så idag har vi kjent hverandre i litt over 3 mnder,vært sammen i 3 mnder,samboere,og skal bli foreldre i april:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven ja, det gikk unna :-) Vi studerte sammen. Brukte altså laaang tid..

Skrevet

Tja,hehe,gikk litt vel fort unna:):)

Men alt føltes så rett, å gjør det enda:)Men at jeg skulle bli gravid med en gang,var ikke helt planlagt da men,men nå er jeg da gravid,å er lykkelig over det:)

Skrevet

Jeg og min mann møtes på 17.mai fest. Vi hadde mange felles venner, og har vist om hverandre i mange år.

Vi møtes da, men ble sammen i august samme år. 3 mnd seinere så flyttet vi sammen og nå har vi vært sammen i 5 år, gift i 1 år og skal bli foreldre i januar

Skrevet

Jeg var faktisk sammen med en kompis av sambo i et år...

X'en var utro, og en stund etter det var slutt fikk jeg og nåværende sambo veldig god kontakt. Ble bråk og greier da, men vi ble så og si samboere på dagen når vi ble sammen.. Forlovet oss etter 5mnd og gravide etter 6mnd.

Skrevet

Vi traff hverandre for 2 år siden akkurat idag :)

Jeg var på en fest han hadde, uinvitert :)

Også sa det pang! Giftet oss i august 2007 - så litt over 1 år nå da :)

Håper vi snart blir foreldre.

Skrevet

Vi traff hverandre på nett :) Ble sammen nesten med en gang og samboere etter noen måneder. ble gravid 1år seinere og har termin i november. Aldri hatt det bedre :)

Skrevet

Traff sambo på foballkamp:):) passa veldig godt siden vi begge er veldig interesserte i fotball:):) Han så meg på kamp, å sendte meg mld på facebook etterpå..Etter det begynte vi å snakke på msn å satt flere timer i strekk å snakket:) Så møttes vi igjen på en annen fotballkamp, etterfulgt av filmkveld i leilgheten hans. Noen få uker senere hadde jeg flyttet inn gitt..:) Vært sammen i 1,5 år nå.. Og er snart klar til å prøve, jeg er superklar, men viktig at begge er klare samtidlig:) Så har masse spennende fremfor oss..:)

Skrevet

Vi studerte sammen, var kompiser i et halvt års tid før lynet med ett slo ned. Det er fem år siden nå,, rart.

Nå har vi vært gift i 3 måneder.

Skrevet

Jeg var 16 år og mannen var 23 år da vi traff hverandre på bygdedans :)

Har gått på samme barne og ungdoms skole...

Nå har vi tre unger på 8,5 år, 5 år og 2,5 år sammen....

Har vore gift i 5 år og sammen i 11 år..

Holder for tiden på med husbygging :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...