Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg bruker det en del faktisk..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Nei, nesten aldri.
Raych Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Nei, ikke særlig ofte, men kunne tenkt meg det oftere:) Blir aldri så jeg kommer på det:)
ungdomsmor Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 tja ett par ganger i året eller noe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Nei det er ikke ofte.. Blir vel helst til bursdager, jul og slikt.. Men har egentlig lyst å bruke det mere.
blond Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Om sommeren bruker jeg skjørt, men lite utover vinteren. Har sett et skjørt i en butikk jeg kunne tenke meg, men synes det er for dyrt. Jeg får ønske meg det!
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Veldig veldig sjelden. Liker meg best i bukse, det er en vanesak. Har helst bukse på jul og. Blir litt på sommeren, og hvis vi er på ferie. Men på julebord føler jeg nesten at jeg må gå med skjørt =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 hehe.... det hadde nok blitt et morsomt syn........
NoDoubt Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Jeg elsker skjørt men syns ikke det alltid er like praktisk så blir mest jeans i hverdagen. På sommeren går jeg veldig mye med skjørt og kjole. Jeg går aldri ut på byen i bukser, alltid skjørt eller kjole. Jul o.l er og skjørt eller kjole dager:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå