Gå til innhold

Bruker dere ofte skjørt?


Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg bruker det en del faktisk..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nesten aldri.

Skrevet

Nei, ikke særlig ofte, men kunne tenkt meg det oftere:) Blir aldri så jeg kommer på det:)

 

Skrevet

tja ett par ganger i året eller noe

Skrevet

Nei det er ikke ofte.. Blir vel helst til bursdager, jul og slikt.. Men har egentlig lyst å bruke det mere.

Skrevet

Om sommeren bruker jeg skjørt, men lite utover vinteren. Har sett et skjørt i en butikk jeg kunne tenke meg, men synes det er for dyrt. Jeg får ønske meg det!

Skrevet

Veldig veldig sjelden. Liker meg best i bukse, det er en vanesak. Har helst bukse på jul og. Blir litt på sommeren, og hvis vi er på ferie.

 

Men på julebord føler jeg nesten at jeg må gå med skjørt =)

 

 

Skrevet

hehe.... det hadde nok blitt et morsomt syn........:P

Skrevet

Jeg elsker skjørt men syns ikke det alltid er like praktisk så blir mest jeans i hverdagen. På sommeren går jeg veldig mye med skjørt og kjole.

Jeg går aldri ut på byen i bukser, alltid skjørt eller kjole. Jul o.l er og skjørt eller kjole dager:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...