Colargoll77 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt lekematte som er mer firkantet enn avlang og i tillegg er ganske myk og tykk (ca 2-3cm) ? Skulle gjerne visst hvilken butikk en kan få en sånn en som ikke er svindyr...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 KJøpte en firkantet en på barnas hus.. kostet vel rundt 2-300 kroner.. Dyrt nok da.. Ellers har de sånn bokstav matte på Nille til ca 150 kr. Men det er litt styrete å flytte på da rutene og tallene har en tendens til å dette ut..:-) Men veldig fin og behagelig for babyen å leke på.
mastermind Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Kjøpte en sånn puslematte på nille til 139(?). Den er ca 1,2x1,2m og 2,5-3 cm tykk. Myk nok. Kan pusles til matte eller kube. Med tall og mange farger. Tallene er løse og kan tas ut. Fin å lære former med, og tallene når de blir eldre. Syntes den er super. Litt glatt nå som snuppa prøver å komme seg på kne for å krype, så har kjøpt en tynn yoga-matte (6mm) på coop obs til 39kr i tillegg.
* 5 om dagen * Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 jeg fikk en internettadr av helsestasjonen jeg når jeg skulle ha en matte.kjøpte samme som de bruker der, men de var dyre,men hatt den i 2 år nå, og like god. jeg tenkte jeg skulle bruke den til å trene på nå etter gutten er ferdig med å bruke den.
Colargoll77 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Ok, takk for tipsene. 2-300kr var mye mindre enn det jeg har sett at treningsmatter koster og som jeg trodde jeg måtte legge ut for lekematter også. Jeg har sett de bokstavmattene og de ser jo kule ut, men de er jo ikke så kule hvis bokstavene faller ut hele tiden...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Tja.. noen av tallene faller ut hvis jeg løfter på matta... men ikke hvis den ligger på gulvet og man drar den avgårde etc:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå