Reveenka Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg fniser kontinuerlig av den nye serien på TV2 om Sam med hukommelsestapet! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Ja, den var knallbra....... He he he he.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Engelsk/amerikansk? Har dere den utenlandske tittelen på serien? Har som vanlig ikke fått med meg en dritt på tv jeg.......sukk.........
Reveenka Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Går på tv2 rett etter Greys på tirsdager, så den dukket opp som en overraskelse i går etter at Greys var ferdig! Du ser sikkert ikke på Greys nå, så der har du igjen for å fuske og smugtitte på Greys før oss andre.... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Filler`n azz;-D Jeg får vel bare fortsette å bake og gjøre slike trivielle ting jeg dah!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Tror den bare heter Samantha jeg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Aha! Fant den nå, heter Samantha Who og det er da hele 133 episoder jeg kan plukke av;-D
Reveenka Skrevet 24. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2008 Men nå må du ikke smugtitte da! Eller kanskje like greit å kose seg med alle episodene med en gang, istedet for å la de ligge litt før man tar dem i bruk? Jfr. min venninnes nye skolesekk den gangen på 70-tallet, eller årets julemarsipan!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Ja det var det og hun Christina Applegate.....kanskje det skrives sånn. Er bare helt fantastisk i den rollen. Men oooops, pass deg jeg advarer..... den er full av humor. Sånn nå er du advart.
Reveenka Skrevet 24. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2008 Tenk å spøke med ¨så alvorlige ting! Herlighet.... haha, må bare fortelle om svigermoren til ei venninnne som faktisk fikk et akutt kortvarig hukommelsestap - hun fikk besøk av sønnen sin på sykehuset, og sa:" jeg vet at jeg har sett deg før, men jeg husker ikke hvem du er" Heldigvis har familien det gjaldt en utrolig sans for humor, så de lo egentlig godt av dette selv mens det sto på c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Takk for tipset:-) Da skal jeg nok kose meg i kveld ja:-) Snakker om dårlig hukommelse.......mormoren til en gammel barndsomvenninne av meg lå på sykehjem og jeg ble invitert med for å besøke henne. Jeg var ca 12 år og ingen hadde informert meg om at damen var dement så det holdt. Så hun bestemte seg for at jeg var datteren hennes og de to andre kjente hun ikke. Husker at jeg syntes det var fryktelig ille og ble veldig beklemt over at hun ikke kjente igjen dem som var datter og datterdatter, men liksom kjente meg som hun aldri hadde møtt. Hmm.....ikke lett for en 12-åring!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Hihihihihihihihihi.........nå er jeg med i fniseklubben også;-) På 3.episode nå!!
Reveenka Skrevet 24. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2008 Neineinei - det er bare vist ÈN episode ennå; nå driver du og smugtitter igjen!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 hehehe så litt av den i går jeg også...morsom
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #15 Skrevet 24. september 2008 Moahahahahaha.......blir bare mer moro etterhvert damer:-))) Jeg er en utålmodig person og sånn er det med den saken!!! Mens du venter på neste så sjekke dette da, så ler du godt: http://www.tv3.no/content/blogcategory/924/1150/?categoryid=3&videoid=929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå