Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hva skjedde, hvilken prosess måtte dere igjennom? Mye styr? Måtte omverden få vite om det? Vitner? Hva gjalt anmeldelsen? Jeg skal/vurderer å anmelde noen for incest. Ikke lett....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg anmeldte et overfall en gang for ca hundre år siden. Blind vold. Tror ikke det var så mye styr. Dro til politiet og de skrev ned forklaringen min. Deretter var det mye frem og tilbake med vitner, men det gikk ikke videre utover meg. Noen mnd etter fikk jeg brev om at saken var henlagt på grunnlag av manglende bevis . Jeg vil tro det er en litt mer heavy prosess med det å anmelde incest! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Har snakket med advokat og hun nevnte det ville bli en del styr... men fikk desverre ikke spurt noe mer om hva, hvor, hvilke osv. Mine foreldre vet det ikke så det er litt vanskelig. Hun nevnte forøvrig at saken mest sannsynlig blir henlagt, men i forhold til oppreisning og erstatning så måtte jeg anmelde. Vanskelig, men takk for svar. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå