*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 ja det blei en spennende helg... hadde diare og oppkast hele fredagen.. lørdagen blei jeg bare verre, begynte å få rier for jeg hadde kastet opp så mye..så jeg ringte føden..jeg kom ned fikk registrering å sjekka åpninga..2cm... så blei jeg blei sendt på isolasjon for å ikke smitte noen.. det er den verste dagen i mitt liv..lå på do å det kom ut i alle ender.. slimproppen forsvant og jeg begynte å blø...jordmora kom inn med frakk å munnbind...å sjekka åpninga..knepp!! sa det å ungen datt helt ned så hu kjente hode hans med en gang.. blei sendt over på medesinsk avdeling på grunn av dehydrering..å håpet på at riene stoppet. ville ikke ha en fødsel når jeg var så syk..det gikk bedre på søndag finn intravanøst 4 liter..hadde ikke spist siden fredag..så jeg var veldig slapp..kom meg på mandag..i dag er jeg hjemme.har nedpress å vondt i rygg å mage..å det kommer blod å slim i bøtter å spann.. jordmor trodde han kom snart, han veide 2636 nå på ul...jeg er 36+2 så det gjorde ingen ting om han kom sa de..bare jeg var frisk...
opsi fødeklar Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hørtes ut som en grusom helg ja. Du får trøste deg med at det snart vil bli en artig historie å fortelle. Og lykke til.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Oi, du har hatt litt av en helg! Ville bare ønske deg god bedring, og lykke til! Sikkert ikke lenge til du får møte gullet ditt nå da
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 nei det er det sikkert ikke men er det normalt å blø å slime så lenge etter proppen har gått??noen som vet det..trodde det skulle bare komme ut en dag jeg da.. ja det var så godt å komme hjem til familien sin igjen...
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 ingen som vet hvor lenge en blørå slimer etter proppen har gått?? har murringer både framme å bak..
cyberkit *fødeklar* Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Stakkars deg, det er grusomt å være sjuk, spesielt når man er høygravid.. *sende trøsteklem* Det med blod og slim, om ikke de på sykehuset sier/sa reagerte på dette, så kan det jo hende at d er tegn på at fødselen er i gang? Du kan jo alltids ringe føden og spørre for sikkerhets skyld? Masse god bedring til deg
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2008 takk for klemmen den er tatt godt i mot... de sa bare jeg skulle ringe viss det kom masse blod.. men det er blanda med slim, å det kommer masse!! kjenner når han graver seg ned, så stikker det i underelivet å i ryggen. å viss jeg går på do da så kjem det masse slim å blod, 4 dagen dette holder på..jeg føler på meg at det skjer nokko snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå