Gå til innhold

Hvilken farge på Maxi-Cosi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har dere valgt? Sliter sånn med å bestemme meg... hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svart på sete, vet jo ikke om jeg får samme kjønn neste gang ;)

Skrevet

Cabriofix?

Vi hadde svart og rødt.

Skrevet

Det er cabriofix jeg tenker på ja. Eller, egentlig Priorifix å, for vi skal ha det til storebror...

Skrevet

vi også har maxi cosi cabriofix i sort. Synes det er greit med en nøytral farge, for har jo tenkt til å bruke den en evt neste gang også, og siden en ikke vet om en får gutt eller jente neste gang, så velger jeg noe nøytralt

Skrevet

Hadde jeg hatt to av samme kjønn (eller flere;) hadde jeg valgt en kul farge. Hadde sprita opp di svarte kjedelige skinn setene i bilen:)

Skrevet

Vi har sorte/mørkegrå

Fine å se på, passer til både gutt og jente, og fin i bilen

Skrevet

Vi valgte svart med rødt i sittedelen til Linus. Han sitter jo likevel oppi setet og dekker det meste av rødfargen :-)

Syntes helsvart er litt kjipt.

Skrevet

Vi har svart, men syntes det lilla som er kommet nå er knallstilig. Men så har vi jente da....

Skrevet

Vi har det turkise, syntes det var så stilig:) Så jenten vår må "tåle" et litt guttete sete...

Skrevet

Vi kjøpte det rosa med blomster! hadde ALDRI trodd vi skulle ende opp med det, da vi skulle ha svart;) Men så syns vi det var litt fint med farger, og rosa siden det er jente;) har gutt fra før, og skal mest sannsynlig ikke ha fler. da er det evnt en stund til så nytt sete blir kjøpt ;)

Skrevet

Jeg synes det i turkis/aqua blå er knallstilig. De hadde ikke det da vi kjøpte, så det ble svart.

Har akkurat solgt det, og det var faktisk utrolig lett å få solgt til en bra pris. Muligens fordi det var svart og nøytralt ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...