Gå til innhold

Dere som har blitt fotografert av Fame:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på slike gavekort...Er det helt gratis altså? Koster det bare om man vil kjøpe med flere enn det ene bildet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får 1 gratis, og det er det...Det som er vanskelig er å pelle ut KUN 1 bilde av så mange fine.. det er vel der de tjener penger ;o))

Jeg har kun 1 bilde fra de... tenkte å ta nye snart.

Skrevet

det som er teit er at du MÅ kjøpe ramme der også og det stiger jo innmari på prisen.

Skrevet

Ja, det blir vel vanskelig å velge tenker jeg;) Men man MÅ ikke kjøpe noe uteom altså?

Skrevet

hvis man holder seg til de gave bildene, de i 14x18 eller 20x25, så får man ramme med i prisen.... 700 for 14x18, og 900 for 20x25. (tror jeg)

Skrevet

Vi fikk gratis fotografering og et gratis (lite) bilde....men de tok så mange fine bilder at det hadde vært helt umulig å kun velge ett....så det ble dyrt, ja....men absolutt verdt pengene. Bare en liten 'advarsel', he he

Skrevet

Hehe, blir vel fort dyrere ja;) Får vel bare ta risikoen:)))

Skrevet

Jeg har lagt ut bildene på www.easyswim.no/studio om du vil se....men ikke se på meg da...uff uff...ble lurt inni bildet, he he

Skrevet

Vår gratis fotografering kom på nesten 8000 kr hehehe :)

Du er god om du klarer å gå ut med bare det knøtt lille gratisbilde altså.

Skrevet

Kjempefine bilder USAmamma:)

Skrevet

Nå tuller du med med, ha ha...jeg ble dratt inni bildet med ungene og søstra mi....det er nok henne som du synes er vakker...men takk for det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...