MyskeMor Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 I forrige uke våknet jeg midt på natten med kraftige smerter i korsryggen og kynnere hvert 5. minutt...skjønte ingenting først, men ble mer og mer urolig og etter en time vekket jeg mannen min og vi ringte føden. De ba meg komme inn, satte på belter og målte at jodda det var 5 min mellom hver rie (når de sa rie ble jeg bekymret for alvor, trodde det bare var kynnere!), Fikk medisin for å stanse riene og lungemodningssprøyte, etter det var jeg så utslitt av stresset at jeg sovnet i sykesenga og når jeg våknet var riene forsvunnet...heldigvis. Etter det har jeg vært inne en gang til med kynnere, denne gangen 15 min mellom hver, men de stoppet av segselv. Nå er jeg bare redd, og teller dager som en gal, er i uke 32 nå og vil ikke at tassen skal komme ennå. Ingen vet hvorfor dette skjedde, og er bare bekymret bekymret bekymret og gleder meg ikke lenger over å være gravid..Noen oppmuntrende ord?
HegeAE Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Slapp av og ta livet med ro. Så får ein håpe at det går bra. Ha som mål å kome deg til veke 35.
ønskestjerne Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Hei hei:-) Dette skjedde faktisk meg også i forrige uke.. Hadde da regelmessige rier med 5 min mellom i to timer. Ble sendt sykehus og lungemodningssprøyter og riehemmende medisin ble gitt. de klarte heldigvis å stoppe det.. Jeg var da 30+3. Var på sykehuset i to døgn men alt var rolig så nå er jeg hjemme. Fikk med meg Bricanyl tabletter som jeg skulle ta hvis det startet med regelmessige kynnere/rier igjen. Nå er jeg 31+4. Har fortsatt masse kynnere, men ikke så vonde og regelmessige. Jeg venter tvillinger og de ble estimert til å veie 1700 og 1800 g (30+3). Nå tar jeg livet med ro og ligger stort sett hele tiden. Vil gjerne at gullungene skal holde seg i magen noen uker til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå