Dolpins:) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 kjønn??? årstall er dem født? Og hvor gammle er dere?? Jeg har 3 fra før:) Venter nr 4 i april 09:) mine er født 03,05,07:) Jeg blir 27 i desember:)
Fire småtroll Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Jeg venter også nr fire, i februar :-) Har to gutter fra før, født i 01 og 04, har også ei jente som er født i 07. Selv er jeg 34 år.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg blir 28 i desember... har jente født januar 00, gutt mai 03, jente mars 06
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg venter nr 3 i mars. Har en gutt født oktober 01 og ei jente født november 07. Jeg fyller selv 24 år i oktober.
Karima Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 35 år og mor til 3.Jente 97,jente 98 ,gutt 07 og sistemann på vei nå.....termin 22 mai...
mor_til_2_84 Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Jeg er 24. Har en sønn født i juli 06, og venter en gutt til i desember/januar.
tessa 82 Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Jeg har en gutt født i mars 07, og får en gutt inovember 08. Jeg er 25 år. (og er ganske sikker på at nummer 3 IKKE kommer i 09 )
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Er 25år Har: gutt mars 2005 jente oktober 2006 Venter nr.3 april 2009
john gravid Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 jeg er 39år,har gutt født i 87, gutt født i 91, jente født i 96, venter gutt i nov.
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Jeg er 25 år. Har en gutt født i desember 2006 venter en liten en i mars 2009 Etter det er det stopp for vår del, nydelig å bli ferdig med svangerskap i en alder av 25 år. Jeg er nemlig ikke en av dem som liker å gå gravid..!
elikatt -mamma til 4- Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Jeg er snart 38 år og har: jente født -92 gutt født -96 gutt født -05 venter jente i februar -09
shari_z Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Jente, april 2000 (død) Jente, juli 2001 nr 3, termin 11. okt 08 (vet ikke kjønn) Jeg er 38 år. Vi kunne tenke oss en til ganske tett; vi får se hva som skjer.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Jeg har 2 fra før: venter nr 3 i april 09. mineer født 99, og 06. jeg blir tjueti i desember. ;p
erotica80 *3boys1girl Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 Jeg er 28 år (født mars 80 sambo April 78..) Har tre gutter fra før venter et barn til 09 Gutt 1 født 21.mars 98 gutt 2 født 22.juni 04 gutt 3 født 20.juni 07 Nå nr.4 termin 12. mars 09 vet ikke hva det blir,UL 10.okt;)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 24. september 2008 #15 Skrevet 24. september 2008 Jeg er 25 år, fikk en gutt 2007, venter jente 30.okt. så er det stopp for min del.
Gutt, jente og ? Skrevet 24. september 2008 #16 Skrevet 24. september 2008 - Har en gutt som ble født i oktober 06. - Venter nr.2 i april 09. Jeg ble 22 år i august.
Gutt, jente og ? Skrevet 24. september 2008 #17 Skrevet 24. september 2008 Dette er ikke siste, skal iallefall ha en til etter denne runden!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #18 Skrevet 24. september 2008 Venter nr. 2 Har en gutt og begge ultralydene har sagt at vi venter en til :-) Førstemann er født i juli 07, og neste er ventet i des. 08. Jeg er 28.
3små-snart4barnsmor Skrevet 24. september 2008 #19 Skrevet 24. september 2008 Har to. Jente født i 2003.. så hun er 5 nå. Og en gutt født i 2005.. 3år nå. Og venter nr 3 i desember. Termindatoen er satt te 5 desember. Selv blev jeg 26år for nån mndr siden
har4barn Skrevet 24. september 2008 #20 Skrevet 24. september 2008 Ser det er ganske mange av oss som venter nr 4. Koselig! nr 1: jente, nov 99 nr 2: jente, des 01 nr 3: gutt, feb. 04 nr 4: ??, nov 08
*betty*spaghetti* Skrevet 24. september 2008 #21 Skrevet 24. september 2008 Nr1: jente 2006 Nr2: ? 04.06.09:) Meg 22 år april 09:)
Plutselig_gravid Skrevet 24. september 2008 #22 Skrevet 24. september 2008 Jeg har et barn og en på vei:) Nr. 1 Gutt på straks 5 år - oktober 2003 Nr 2. Termin 13.03.09 Jeg er 24 år.
zavanna Skrevet 24. september 2008 #23 Skrevet 24. september 2008 Jeg venter og nr 4 i februar. Har fra før: Gutt 94 Gutt 98 Jente 05
Anne_b1980 Skrevet 25. september 2008 #24 Skrevet 25. september 2008 jeg er 28 år. venter nr 3 i feb/mars-08(ikke sikker på termin før etter ul). Har jente født 2000 å ei tulle født februar 08.
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 25. september 2008 #25 Skrevet 25. september 2008 ingen barn fra før av, bare et i magen:) gutt med termin 6 januar 09, jeg selv er 24.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå