Gå til innhold

Hvor mange barn har dere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjønn???

årstall er dem født?

 

 

Og hvor gammle er dere??

 

 

Jeg har 3 fra før:)

Venter nr 4 i april 09:)

mine er født 03,05,07:)

 

Jeg blir 27 i desember:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også nr fire, i februar :-)

 

Har to gutter fra før, født i 01 og 04, har også ei jente som er født i 07.

 

Selv er jeg 34 år.

Skrevet

Jeg blir 28 i desember...

 

har jente født januar 00, gutt mai 03, jente mars 06

Skrevet

Jeg venter nr 3 i mars. Har en gutt født oktober 01 og ei jente født november 07. Jeg fyller selv 24 år i oktober.

Skrevet

35 år og mor til 3.Jente 97,jente 98 ,gutt 07 og sistemann på vei nå.....termin 22 mai...

Skrevet

Jeg er 24. Har en sønn født i juli 06, og venter en gutt til i desember/januar. :)

Skrevet

Jeg har en gutt født i mars 07, og får en gutt inovember 08.

Jeg er 25 år. (og er ganske sikker på at nummer 3 IKKE kommer i 09 :))

Skrevet

Er 25år

 

Har: gutt mars 2005

jente oktober 2006

Venter nr.3 april 2009

Skrevet

jeg er 39år,har gutt født i 87, gutt født i 91, jente født i 96, venter gutt i nov.

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Jeg er 25 år.

Har en gutt født i desember 2006

venter en liten en i mars 2009

 

Etter det er det stopp for vår del, nydelig å bli ferdig med svangerskap i en alder av 25 år. Jeg er nemlig ikke en av dem som liker å gå gravid..! :)

Skrevet

Jeg er snart 38 år og har:

 

jente født -92

gutt født -96

gutt født -05

venter jente i februar -09

Skrevet

Jente, april 2000 (død)

Jente, juli 2001

nr 3, termin 11. okt 08 (vet ikke kjønn)

 

Jeg er 38 år. Vi kunne tenke oss en til ganske tett; vi får se hva som skjer. :)

Skrevet

Jeg har 2 fra før:

venter nr 3 i april 09.

mineer født 99, og 06.

 

jeg blir tjueti i desember. ;p

Skrevet

Jeg er 28 år (født mars 80 sambo April 78..)

 

Har tre gutter fra før venter et barn til 09

 

Gutt 1 født 21.mars 98

gutt 2 født 22.juni 04

gutt 3 født 20.juni 07

Nå nr.4 termin 12. mars 09 vet ikke hva det blir,UL 10.okt;)

Skrevet

Jeg er 25 år, fikk en gutt 2007, venter jente 30.okt. så er det stopp for min del.

Skrevet

- Har en gutt som ble født i oktober 06.

- Venter nr.2 i april 09.

 

Jeg ble 22 år i august.

Skrevet

Dette er ikke siste, skal iallefall ha en til etter denne runden!

Skrevet

Venter nr. 2

 

Har en gutt og begge ultralydene har sagt at vi venter en til :-)

Førstemann er født i juli 07, og neste er ventet i des. 08.

 

Jeg er 28.

Skrevet

Har to.

Jente født i 2003.. så hun er 5 nå.

Og en gutt født i 2005.. 3år nå.

Og venter nr 3 i desember. Termindatoen er satt te 5 desember.

 

Selv blev jeg 26år for nån mndr siden :)

Skrevet

Ser det er ganske mange av oss som venter nr 4. Koselig!

nr 1: jente, nov 99

nr 2: jente, des 01

nr 3: gutt, feb. 04

nr 4: ??, nov 08

Skrevet

Nr1: jente 2006

Nr2: ? 04.06.09:)

 

Meg 22 år april 09:)

Skrevet

Jeg har et barn og en på vei:)

 

Nr. 1 Gutt på straks 5 år - oktober 2003

 

Nr 2. Termin 13.03.09

 

Jeg er 24 år. :)

Skrevet

Jeg venter og nr 4 i februar.

Har fra før:

 

Gutt 94

Gutt 98

Jente 05

 

 

Skrevet

jeg er 28 år. venter nr 3 i feb/mars-08(ikke sikker på termin før etter ul).

 

Har jente født 2000

å ei tulle født februar 08.

Skrevet

ingen barn fra før av, bare et i magen:)

gutt med termin 6 januar 09, jeg selv er 24.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...