Gå til innhold

Sånn "kirkefin" liksom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh my goodness! Hehe, "jo den kirka er jo så fin, for den har sånne greier over døra og sånn kors på taket og sånne greier på vinduet...."

Jeeeeeeeeeee!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg holdt på å dævve når jeg så det der.. Stakkars, det må være utrolig kjipt at slike ting ikke blir klippet bort..

Skrevet

set må være mamman til alexandra som har lirt av seg dette!?

Skrevet

Ja, stakkar lille jenta... :-D

Og ikke nok med det. Hun var litt bekymra for hva hun skulle svare, når presten spør om hvorfor hun skal døpe barnet... For hun var jo ikke kristen "eller no"...

Da døper man jo ikke ungen sin.

Hun har tydeligvis ikke fått med seg hva barnedåp er heller hun, stakkar...

Skrevet

ja huff. virker ikke særlig oppegående.

Skrevet

hvorfor vil hun døpe hvis hun ikke er troende???? og hvorfor bor hun egentlig i norge, når all familie og "sånt" bor på grand canaria?

Skrevet

uffameg, den jenta der skulle ikke vært med på denne serien, stiller hverken henne eller unge mødre i et godt lys, men det er kanskje ikke meningen heller fra FEM sin side?

Skrevet

Enig med siste taler her. Kanskje FEM skulle ha vernet henne litt.

Hun blir jo stigmatisert over det ganske land.

Skrevet

slapp av a folkens, har dere det så jævlig vondt med dere selv at dere må sitte her å kritsere henne? VIRKER SÅNN!

Skrevet

hun ville døpe pga av alt "pynten og sånn" og hun bor nok i norge, fordi hun ikke vil få penger av trygdekontoret hvis hun var fast bosatt på gran-canaria.

men det er jo egentlig tynn grunn å kritisere henne for. Datteren hennes lider jo ingen nød, hun er jo en god mor- er jo det som betyr noe i forhold til morsrollen =)

At hun er litt teit sånn ellers, kan vi jo alle være iblandt. Har sikkert lirt av meg kommentarer som ikke burde "sett" dagens lys jeg også- og det kan jeg vedde på resten av dere også har gjort!

Skrevet

Jeg så ikke episoden, men har sett det et par ganger før. Synes det er synd tv henger ut folk på den måten, og synes det er like synd folk er så PRkåt og lar seg henges ut på den måten, i det hele tatt blir med på slike programmer.

En venninnde av meg ble med på "prinsessen og professoren", denne perioden hadde vi ikke mye kontakt siden vi bodde på forskjellige kanter av landet. Men fikk helt sjokk over hennes oppførsel og var skjeleglad jeg ikke hadde noe særlig mer med henne å gjøre. Jenta jeg trodde var smart, omtenksom og oppegående!

Når jeg flyttet tilbake til bergen en stund etter tok jeg ikke kontakt med henne.

Etter 6mnd gikk jeg inn på en annen butikk i samme kjede jeg jobber i, der står hun, og er blitt butikksjef. Søren heller, nå MÅ jeg ha noe med henne å gjøre, tenkte jeg.

Senere var jeg nødt for å spørre henne ang serien, og det viste seg at hennes reaksjon var mildt sagt samme som jeg hadde fått. Hun kunne ikke bli mer forbannet, hun hadde blitt med for å vise at pene jenter også kunne være smart. Så fremstiller de henne likevel på den måten. Etter dette gadd jeg ikke se så mye mer på sånne serier, hvertfall ikke dømme de som er med. Desverre vet de ikke hva de går til når de sier ja takk til en rolle. Jeg ser ikke hotell cæsar, men synes det er mindre teit å følge med på isåfall.. De er skuespillere som dummer seg ut frivillig ;) Stakkars "unge mødre" som trenger sårt litt ekstra penger å blir hengt ut på den måten...

Skrevet

"Stakkars "unge mødre" som trenger sårt litt ekstra penger å blir hengt ut på den måten"

ceciliee

Ha ha ha! Så du tror de gjør det for å få honoraret? Mange andre mer lønnsomme måter å hore seg ut på enn det, gitt! De aller, aller fleste vil nok på tv, kort og godt,- stolte over sin egen fortreffelighet. Eller så håper de på å bli oppdaget. De kan bare skylde seg sjøl! Jeg følte kanskje litt med de som var med i 1. sesong siden de ikke visste helt hva de gikk til, men ikke de som meldte seg på på grunnlag av det de så på tv.

Skrevet

Akkurat nå nå jeg skrev dette var det seeent, og jeg er trøtt og surrete. Fikk jeg frem poenget mitt? Hvertfall, man lærer jo mens man lever. Burde man dømme så hardt de man ikke kjenner og bare ser på tv? Jeg kan skjønne folk som blir med på sånnt, hvis man får nok penger.. Men tror kanskje ikke de får godt nok betalt til å bli SÅ dårlig fremstillt. Blir jo flau av å bo i norge!

Skrevet

herre gud, behøver ikke være troende får å døpe barnet sitt da, har noe med tradisjoner å gjøre å, langt over halvparten som blir døpt har ikke troende foreldre..

Skrevet

Anonym 01:15: Jeg skrev også at venninnden min ble med i programmet for å bevise at man ikke trenger å være så dum, men de klarte likevel å fremstille henne slik. Håper ikke de unge mødrene har tatt hverandre i hendene for å få norge til å virke så lost :)

Skrevet

Så det at det finnes jenter som melder seg på sånne show og blir fremstilt som hodeløse høner gjør at du blir "flau over å bo i Norge"? Ja, det er sikkert ingen muligheter for pr-kåte ungjenter i resten av verden. Du virker utrolig lite gjennomtenkt! Håper du virkelig er utrolig trøtt om dette er det beste du kunne lire av deg! Flaut!

Skrevet

Im sorry to say - hun virker totalt blåst.

Om det fordi FEM har fremstilt henne sånn eller ikke, vet jeg ikke. Men herregud..

Skrevet

jeg syns dere er slemme jeg, herregud snakk om å sparke folk som ligger nede..

Skrevet

Slutt og sleng dritt om henne da stakkars jente! Jeg synes hun virker som en god mor for datteren sin, er jo det som er det viktigste. Hun har kansje ikke all verdens med selvtillit, men det blir jo ikke bedre for henne om dere slenger dritt! Tenk på hvor fælt det må være for henne og lese det drittet dere skriver om henne!, tærer enda mere på selvtilliten..

Hun er jo kjempe søt og virker veldig grei, synes hun er tøff jeg som bor i norge og klarer alt på egenhånd, mens famillen bor på grand canaria!

Skrevet

Ærlig talt, vil vi ikke alle døpe ungene våre i en "ordentlig" kirke da?

Hun er bare ærlig men sier det på en litt klumsete måte.

Hvor mange "ikke troende" er det vel som døper ungene sine?

Jeg har ihvertfall gjort det. Vil at ungene skal ha et reelt valg når konfirmasjonstiden kommer. Å måtte døpe seg da blir litt for dumt.

Og så hadde mormoren blitt så fryktelig skuffet om de ikke ble døpt.

Skrevet

"Å måtte døpe seg da blir litt for dumt."

Det er ikke dummere å døpe seg for troens skyld som femtenåring, enn det er å døpe ungen sin for lettvinthetens skyld når den er nesten ny. IDIOT!

Skrevet

hvordan syns du dine venninder har blitt fremstilt der da?

Skrevet

Jeg syns virkelig synd på henne. Tror faktisk ikke at hun blir så glad for at folk sitter her og snakker dritt om henne, og med så lav selvtillit som hun i utgangspunktet har, er det vel ikke til hjelp hvis hun skulle lese dette. Tar Fem som en useriøs kanal når de er så slemme at de lar henne virke sånn på TV. Men hva gjør man ikke for penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...