Gå til innhold

Mannen har innrømmet at han har et problem med å takle sinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke at han er voldelig eller noe sånt skummelt. Men han er veldig eksplosiv. Han reagerer ikke proporsjonellt med det som skjer.

Han har også hatt en tendens til å legge ansvaret for at han blir sint over på oss andre.

Jeg tror jeg vet hvorfor det skjer.

Han har aldri vært en person som blir lett sint egentlig, men i det siste har han bekymret seg veldig mye. Han har mistet litt gleden i hverdagen, og han sover forferdelig dårlig. I tillegg spiser han veldig dårlig, av og til bare en gang om dagen så blodsukkeret hans er skikkelig ustabilt.

Men nå vil jeg gjerne vite om dere har noen gode tips til hvordan han skal lære å takle sinnet. Hva han kan gjøre for å stoppe det før han hyler og skriker til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn som deg har jeg det også. ble littt redd i begynnelsen av forholdet vårt, hadde ikke opplevd at noen andre kunne bli så sinna. av og til virker det på han som om hele verden går i mot han og han klager og syter noe så sinnsjukt :-)

før var han mer sånn at når han ble så sinna og han var ute måtte han sprke eller så til noe, nå i det siste blir han bare fryktelig stille, går helt inn i seg selv... synes ikke det er noe bedre det, for da vet jeg liksom ikke hva han gjør eller tenker.

for meg er det beste når han blir sinna å late som ingenting, jeg tar gjerne med meg barna og går ut en tur (han viser aldri til barna at han er sinna eller noe sånt altså) da kan han roe seg ned litt alene og er som regel mye bedre når vi kommer inn igjen.

Han er en utrolig snill mann og far, men det er jo litt slitsomt til tider at han ikke helt har kontroll på sinnet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...