Gå til innhold

unge mødre får de peneste barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

biologisk sett er jo dette ganske logisk; som ung mor er eggene ferske, barna blir deretter. som eldre mamma er eggene litt eldre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som ung mor er eggene ferske, barna blir deretter - ferske altså?

som eldre mamma er eggene litt eldre....og barna blir også det mener du?

Skrevet

Kvalifiserer til Einstein-prisen den logikken du fører der gitt.

Jeg har en usedvanlig vakker datter, det sier alle, og er selv ei gammal (men pen) røy.

Skrevet

Helt klart og det er jo bra for de ungene får jo ikke så mye mer....

La dem få ha det.

Skrevet

Så da mener du ungene kommer ut gamle....?

hehe.. det biologiske arvematerialet er det samme i alle eggene, og i alle sædcellene. Så hvordan den logikken din er, det forstår jeg ikke helt.

Skrevet

Hahahaha, DETTE var dagens MEST intelligente innlegg -by far ;-).

Grattis til HI!

Skrevet

herregud, logikken sier seg vel selv liksom?

det skjer en naturlig nedbrytning i eggene oppover i alder, det er vel allmenne viten? hvor skjer nedbrytningnen?

Skrevet

Høhøhø! Jeg flirer meg i hjel :-D

Skrevet

Og prisen går til dagens dummeste, unge mor, som forhåpentligvis har en litt eldre far til barnet så det får med seg et par hjerneceller i tillegg til "penskapen"

Yohoooo!!

Skrevet

Nedbrytningen har allerede skjedd, ja - i din hjerne!

Skrevet

Kanskje i den delen av egget som har med barnets alder ved fødselen, og utseende å gjøre? Hvertfall i følge HI;)

Resten fungerer sikkert utmerket i egget, siden barnet selv med "gammelt egg", vokser opp og har det vanligvis bra;)

Skrevet

Hahahahaha tusen takk for det herligste innlegget i dag:D Nå skal jeg flire meg i søvn:) Sov godt!

Skrevet

Stopp denne tråden. Det er noen som herjer!

Jeg blir så oppgitt når noen så opplagt herjer og folk går på.

God natt.

Skrevet

hva mener du med det? man har lov å ytre hva man vil her inne.

Skrevet

Fra spøk til alvor:

Enkelte forskere mener nå at noen kvinner, eller kvinner under gitte omstendigheter, produserer nye egg selv i moden alder! Så teorien om at alle egg er der ved fødselen står, kanskje etterhvert, for fall. Ergo må du ta de gamle eggene dine og gå annetsteds med den "hypotesen" din. En dråpe seriøsitet fra meg i en ellers festlig tråd, he-he!

Skrevet

Det er i hvertfall ikke sant!!

Mitt barn er intet mindre det vakreste i HELE verden, og jeg er fryktelig, fryktelig gammel...

Skrevet

Jammen, TENK hvor mye vakrere barnet ditt hadde vært, dersom du var en ung mor, NN 22:19;) Hadde sett så ferskt ut atte;)

Skrevet

Hi-hi-hi, hva med de aller yngste mødrene - de får vel så unge barn at de ikke helt har forlatt fosterstadiet da?? Huff, nei, den ble litt fæl :-)

Skrevet

Hihihi, for en utrolig bra logikk!

Jeg spiser forresten kun egg fra veldig unge høner! Vil ikke ha annet enn ferske egg!

Skrevet

Nei, nei, nei! De PENESTE mødrene får de peneste barna! Selv er jeg snart 41, men driiitpen, og sønnen min har de reneste, peneste trekkene du kan tenke deg. Ikke mye pottitnese og bollekinn her, nei!

Skrevet

Hahahah, da må jeg være veeeeeldig ung:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...