Gå til innhold

om man har bakoverbøyd livmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken stilling er best da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg har bakovervendt livmor, men har aldri hørt noe om hvem stilling som er best for det. Er vel sjenerelt "doggy" som er på topplisten om man ønsker å oppnå graviditet tror jeg. Ettersom penisen støter dypt inn da..? Men har hørt det kan hjelpe og ligge 20-30 min med beina litt høyt oppe etter sex, sånn at ikke svømmerne renner ut igjen med en gang..

Men om noen andre har formeninger om hvilken stilling som er best da man har bakoverbøydlivmor, så vil jeg gjerne høre det og gjøre ett forsøk ;D

Skrevet

jeg har hørt at doggy er den letteste stillingen å bli gravid i når man har bakovervendt livmor..

Skrevet

jeg har også bakoverbøyd livmor , legen min som sa det... men har ikke tenkt på at d kan være vanskeligere å blir gravid da,eller om d er noen stillinger som er bedre for oss m sånn livmor?hmm.. noen som vet?

Skrevet

hmm, hvordan vet dere i grunn at dere har bakoverbøyd livmor? :)

Vet ikke hva jeg har jeg :P

Skrevet

lurer jeg oxo på, hvordan vet man hva slags livmor man har, og har det noe å si iht graviditet og fødsel?

Når jeg fødte nr 1 fikk jeg beskjed om at jeg hadde veldig lang opp til livmortapp, alså lang skjede el no, har dette noe med det andre greine å gjøre?

Skrevet

Man finner det ut ved å ta innvendig UL.. Men fikk beskjed om at det ikke skal ha noenting å si ifht graviditet og fødsel.. Men jeg har jo gått 1,5 år uten prev, så vet jo ikke... =)

Skrevet

Da jeg ble gravid med første barnet og var til kontroll hos legen sa han ved undersøkelsen at livmoren lå litt bakovervendt. Så det er noen legen kan kjenne og som du sikkert får høre dersom du har det. Hører du ikke noe, så er den sikkert normal. Skal ikke ha noe å si for graviditet og fødsel. Gikk helt fint med jenta mi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...