oktopus Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Er det noen som kan hjelpe meg med linker til nettsteder som selger tvillingklær til gutt og jente? Eneste jeg finner er virrevapp, ikke akurat stort utvalg der nei...
oktopus Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2008 Er det bare meg som er på jakt etter klær til tvillinger slik at de står i stil tilhverandre?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Har ikke tenkt tanken faktisk, men ble litt nyskjerrig nå - på om du finner noen butikker med godt utvalg, slik at jeg og kan snoke:o)
Tommage♀♂ Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Heh, aldri hørt om tvillingklær jeg..=) Men de fleste butikker har da klær i samme serier til gutt og pike, gjerne i litt ulike farger da. Men til babyer er det jo ofte kjoler og sparkebukser i samme stoff og stil, gjerne i hvitt eller andre nøytrale farger, men også i rosa og blått
oktopus Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Jeg synes alltid at guttene skal være tøffe og jentene søte. Sjelden jeg finner klær som "hører sammen". Det er nok ikke noe som heter tvillingklær:) Men synes det er søtt når en av og til kan kle barna "likt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå