dumme mamma Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hun ene av babsene har barn hjemme eller misforstod jeg nå? Er det mulig ? Flere enn meg som syntes det var litt ekstremt at hun deltar på noe sånt da, og med festing som hovedmål liksom...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Så ikke hele charterfeber, måtte jo bytte til FEM midt i =P Men det jeg så så oppførte hun seg i alle fall bra...ikkenoe jeg reagerte på i alle fall. Kan man ikke feste etter man har fått barn?
Tante Gustava Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Vel, ikke bare hadde hun barn, men jeg forsto det sånn at de ringte hjem for gutten hennes fylte 1 år. Slo meg at for meg ville det være utenkelig å være på festetur til syden med jentene i stedet for hjemme og feiret gutten. Men vi er alle forskjellige
Turid Laila Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Det er hun ene fra Unge Mødre. Ser ikke noe galt i å dra på en sånn tur. Så ikke dagens episode av Charterfeber, men har sett de som har vært hittil. Barnet hadde det nok helt fint hjemme med pappa'n sin den uken. Som hun også har sagt inne på anonymforumet tidligere.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 DJIIIISEEES!!! Hun oppførte seg jo helt fint! Var ingenting å reagere på der likssom. Slutter livet om du får barn? Heller de voksne i den serien der som ikke kan å oppføre seg..
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Syns ikke det gjør noe at hun er i syden, det må hu no bare selv om hun har barn, men såvidt jeg forsto, var hun der på sønnens 1års dag, det ville kanskje ikke jeg gått glipp av da..
Gjest Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Når jeg så det på tv i sted, så tenkte jeg... "hmm, lurer på hvor lenge det går før det kommer et innlegg om dette på dib.. " Kjære vene, hun gjorde da ingenting galt, syns hun er kjempesøt jeg! Men enig ang bursdag, det ville ikke jeg gått glipp av, men det er jo min mening da.
dumme mamma Skrevet 24. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2008 Joda, hun gjør som hun vil. Men ble litt overrasket ja. Tenkte ikke over at hun kunne ha barn, og var der på 1 års dagen hans... Livet slutter ikke etter at man får barn, men for meg lever jeg livet nå SAMMEN med barnet, derfor hadde det vært utenkelig å reise til syden uten, og i hvert fall på 1 års dagen. Enig i at de fleste oppfører seg mye værre, men jeg må jo se på i og med at jeg kjenner en av daterne til Hilde :-)
pandabjørn Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 synes ikke hun gjorde noe galt jeg da og foresten så skal pappan til linnea på firmatur til dublin akkurat den dagen hun blir 1 år......og han skal være borte hele helga...jeg synes det var dumt, men han får reise siden det ikke er så ofte han er ute å fester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå