Gå til innhold

Er lissom så innmari nervøs...


cinderella

Anbefalte innlegg

Hei dere med mai-barn i magen:)

Endelig kan jeg også melde meg inn her!

Kort fortalt så har jeg hatt 11 mislykkede prøverørsforsøk, aldri en eneste positiv test. Og nå rett før siste forsøk, dukket neimen meg aldri mensen opp, og jeg tenkte jeg får ta en test da (siden jeg skulle på fest på kvelden), og den var jammen positiv!! Skjønte ingen ting jeg. Og dette har vi klart helt på "egenhånd":)

Huff, kjenner jeg skikkelig nervøs for at dette bare skal være et spikk fra kroppen min. Er jo så uvirkelig. Men sånn har kanskje dere andre det også fordet el?

Er nå 5 + 4. Jeg har veldige mensmurringer i magen hele tiden egentlig, men det har jeg hørt er helt normalt... Kjenner ikke noe ellers.

Heldigvis ville den fertilitetsklinikken jeg har gått til følge oss opp fordet, og jeg har fått time til UL neste torsdag (2/10). Kanskje jeg klarer å roe meg litt etter det... Om alt er bra da...

Det er jo bare helt sinnsykt!! Får så mange tanker lissom...

Håper virkelig vi kan ha følge helt til mai neste år :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skjønner så godt hvordan du har det nå. Jeg ble gravid nå på tredje ICSI etter flere år med prøving og hormonkurer først. Jeg er er i uke sju i morgen, men klarer jo ikke helt å glede meg over dette ennå. Det er liksom for godt til å være sant. Jeg har jo vært så redd for at dette aldri skal gå, og det er jeg jo fortsatt. Men nå gjelder det bare å prøve å slappe av frem til UL. Jeg tror jeg får tidlig UL i slutten av uka, og jeg kommer nok nesten ikke til å tørre å gå dit... Men hvis alt er ser fint ut da (bank bank bank i bordet), da skal jeg begynne å glede meg og være glad, det har jeg bestemt meg for. Da skal jeg kjøpe gravidebøker og være gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Det er jo et mirakel at dere har fått det til på egenhånd etter så mange forsøk med prøverør. Det er nok meningen at spiren skal sitte da :)

Lykke til!

Selv har jeg førstemann på vei og termin i begynnelsen av mai. Føler ikke jeg kan slappe av helt og slippe jubelen løs før om noen uker, men prøver å kose meg der jeg er nå i svangerskapet.

Håper vi alle kan følge hverandre helt til mai! Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer så kjempe masse! Det er jo helt fantastisk! Etter så mange mislykkede prøverørsforsøk så må dette være helt fantastisk for dere! Skjønner du har mange tanker nå!

 

Jeg tror nok det føles uvirkelig for de fleste å være gravid, det gjør det for meg også, også selv om jeg har vært gravid før så kan jeg ikke tro at jeg egentlig er det nå, ikke før magen begynner å vokse;o) det er jo så stor!

 

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet! Måtte spiren vokse seg stor og sterk : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld - jeg ble ikke gravid av meg selv, det var Cinderella. Jeg mente bare at jeg kjente meg så godt igjen i nervøsiteten. For meg var det tredje ICSI som klaffet til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

jeg tilhører en litt annen gruppe, problemet mitt er ikke at jeg ikke blir gravid, men at jeg mister gang etter gang. Er gravid for fjerde gang på to år nå, har ingen barn fra før så dette er første.

Kjenner meg godt igjen når d gjelder nervøsitet, tenker ikke på annet hele dagen å sjekker papiret hver gang jeg er på do. er 5 + 5 i dag å skal på tidlig UL 02/10, noe som jeg både gleder og gruer meg til. Hadde vært koseli å sett ett bankende hjerte på skjermen for en gangs skyld :)

Jeg synes d er fantastisk at du endelig har lykkes, håper vi alle har ett trygt å godt svangerskap foran oss :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk for oppmuntringen alle sammen :o)

Til deg rett ovenfor; beth-liss-med bebis i magen; Jeg skal til tidlig UL den 2/10 jeg også!! Blir sinnsynkt spennende - bare en uke til nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i dag og så et bittelite bankende hjerte!!!!!!

Åh, det var så fantastisk, jeg har vært så veldig nervøs. Jeg hadde egentlig UL på mandag, men når de plutselig fikk ledig time så fikk jeg lov til å komme før. Er 7+1 så det var ikke for tidlig egentlig. Det var utrolig deilig å få gjort dette før helgen, denne uka syns jeg har vært tung. Det var liksom som å gå å vente på blodprøven etter ICSI igjen og igjen....

 

Det blir rett og slett for mye spenning i dette her, grein i et kvarter etterpå. Men nå er alt fint. Så fantastisk.

Hold ut hold ut, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...