Gå til innhold

Treffes i morgen i Frognerparken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden stakkars vannmamma må avlyse, foreslår jeg å møtes kl 11.30 ved hovedinngangen i Frognerparken. Har hørt at det er god plass på kaféen i parken så vi kan jo prøve oss der etter en trilletur. Noen som er med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha snakk om tankeoverføring!!!!

Vi møtes 11.30:-)))

Skrevet

Kjempe bra tiltak..vi er med:-)

(vi er på plass noen minutter over halv tolv)

 

Skrevet

Jeg og guttene kommer... skal prøve å komme i tide, men hvis vi ikke klarer det så skal vi nok finne dere i parken et sted. Regner med at noen av dere har med mobilen ;)

Skrevet

vi kommer.. ser ut som vi er veldig heldig med været og..

men da blir det halv tolv da?.. passer bra for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...