Thea-81 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Siden stakkars vannmamma må avlyse, foreslår jeg å møtes kl 11.30 ved hovedinngangen i Frognerparken. Har hørt at det er god plass på kaféen i parken så vi kan jo prøve oss der etter en trilletur. Noen som er med?
Oslo-71 modell Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Ha ha snakk om tankeoverføring!!!! Vi møtes 11.30:-)))
annie72 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Kjempe bra tiltak..vi er med:-) (vi er på plass noen minutter over halv tolv)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg og guttene kommer... skal prøve å komme i tide, men hvis vi ikke klarer det så skal vi nok finne dere i parken et sted. Regner med at noen av dere har med mobilen
bøllefrøene Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 vi kommer.. ser ut som vi er veldig heldig med været og.. men da blir det halv tolv da?.. passer bra for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå