Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 får man egentlig det? jeg er ikke blond...men føler ikke at jeg får mindre oppmerksomhet av den grunn...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Absolutt ikke:) Jeg har svart hår, og har alltid fått masse mer oppmerksomhet enn mine blonde venninner. Kommer vel an på en del andre ting enn hårfargen også, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Selvfølgelig! Hvorfor tror du det da er så mange som bleiker håret år etter år, men om det er fint er jammen en annen sak;)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Jeg har vært blond, brun, svart, rød og blå på håret, og jeg fikk desidert mest oppmerksomhet den tiden jeg var blond. Muligens fordi jeg kler det å være blond best.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 På GRAN CANARIA gjør man tydligvis det! HAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Man kan jo være blond og STYGG, og mørk og VAKKER. Og omvendt. Det er vel alltid den som er penest som får mest oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Sett på unge mødre skjønner jeg:-) Hun sa hun ikke hadde råd til å bleke håret hos frisør, men hun hadde jo bleika den hjemme 5-6ganger, og det var fortsatt oransj, regner med at det fargen kosta hadde vært nok hos frisøren, haha!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 hihi,,man får hvertfall oppmerksomhet dersom man har orange hår. men om det er av den gode sorten kan jo diskuteres.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 har tenkt sånn jeg også ,min samboer snur seg etter blondiner ,og før vi ble sammen så jeg han alltid med blondiner.Jeg er motsatt er helt mørk,er av utenlandsk opprinnelse ikke mørk i huden ,helt svart hår,og grønne øyne .Han kaller meg for indianeren hans ,men er ikke det heller hehe.Jeg sier skla jeg bleike håret mitt på tull ,og da får jeg til svar du rører ikke håret ditt.Så vet ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Jepp, og de gangene jeg har gått helt platina har det vært helt ekstremt. Sprøtt igrunn.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Nei, absolutt ikke. Jeg er naturlig blond, og har alltid fått oppmerksomhet fra gutter. Men skal si jeg ble poppis da jeg farget håret brunt og fikk en mer moderne frisyre!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 I syden å sånn får du uansett mer oppmerksomhet som blond, (men oppmerksomhet fra tyrkere, spanjoler osv er ikke det jeg kaller posetiv/kjekk oppmerksomhet heller da) Tror kanskje noen får mer oppmerksomhet som blonde, men det kan jo også ha med å gjøre at bryr du deg om utseende å bleiker håret så fikser en jo seg som regel ellers. (Altså bruker en tid å penger på håret så bruker en også tid å penger på resten av seg) Selv er jeg mørk, men har vært blond også, får mer oppmerksomhet som mørk, men jeg trives også best med det.. Det som gir deg mest selvtillit passer en nok best etter min mening...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 Hehe så på det ja.. Hadde ikke råd til å gå til frisør, men etter 5 hjemmeblekninger å forsatt litt orange skjær i håret, så hadde vell ikke prisen hos frisør vært noe særligt dyrere...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #15 Skrevet 24. september 2008 Slapp av! Har dere store og pene bryster, så bryr de seg ikke om hårfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå