Gå til innhold

Dere som får fysioterapi for bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere hos fysioterapeuten? Og hvor lenge/ mange ganger i uka er dere der?

Jeg er der to ganger i uka, ca.40 min hver gang. Ligger på benk med varmepute under korsryggen/ hoftene i 10-15 min før jeg blir massert på ryggen og rumpeballene. Det er innmari vondt å bli knadd på rumpa, men jeg merker at musklene slapper mer av etterpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på fysio en gang i uka, ca 40 min hver gang. Trener med slynge der, noe jeg synes funker overraskende bra! Får også litt massasje i korsryggen... Har i tillegg til dette ulike øvelser jeg skal gjøre hjemme hver dag.

Sist jeg var gravid gikk jeg til en manuell terapeut, der fikk jeg laser og massasje. Synes ikke det hjalp meg noen ting, har mer tro på trening..:)

Skrevet

Jeg har også ulike øvelser som jeg skal gjøre hjemme. De har slynge hos fysioterapeuten, kanskje jeg skal høre om vi kan bruke de? Hvor sitter plagene dine? Jeg har mest isjias-lignende smerter og foreløpig ikke noe vondt foran..

Skrevet

Smertene flytter på seg hos meg...;)

Sist slet jeg mest med symfysen mot slutten. Hvordan det var før det husker jeg ikke. Denne gangen har jeg hatt smerter i bekkenet siden før positiv test. Smertene varierer fra korsryggen, rumpa, hoftene, stråling nedover i lårene samt noe i symfysen. Kommer litt an på hva jeg har foretatt meg.

Vil abslutt anbefale slynge dersom fysioterapeuten din har tilgang på det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...