cinderella Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg er gravid!!! Og det helt på egenhånd (altså uten ass. befruktning)!! Etter 11 mislykkede innsettinger, og klare for å begynne på hormonkur til det siste fryseforsøket, uteblir plutselig mensen, og jeg får en positiv test! Trodde virkelig ikke mine egne øyne, har jo aldri opplevd å få en test positiv før. Helt vanvittig. Nå er jeg bare så overlykkelig, men samtidig også så nervøs for at noe skal gå galt... Er jo for godt til å være sant dette. Hadde igrunn gitt opp denne drømmen, og hentet inn en del papirer for adopsjon. Jeg har vært så langt nede så mange ganger. Men jeg klarer lissom ikke helt å juble enda fordet. Er altfor redd for å få nok en nedtur, kanskje sterkere nedtur enn noen gang... Ville bare dele denne erfaringen med dere jenter! Vi hører jo slike historier av kjente og ukjente hele tiden. Jeg var bare så driit lei av å høre slike historier, de angår jo lissom ikke meg... Men så ble vi jaggu en slik historie selv, noe jeg aldri hadde trodd. Lykke til alle dere tapre jenter!!
Mille38 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hei Cinderella, Gratulerer så mye, dette fortjener du etter alle de insttingene. Lykke til:)
Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Gratulerer gratulerer Det er alltid like hyggelig å lese sånne solskinnshistorier
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Gratulerer med den glade nyheten )
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Åh dette er jo bare helt fantastisk Cinderella. Gratulerer så utrolig mye med graviditet. Krysser fingrene for at alt går bra for deg. Kjempegøy å høre at dere ble en solskinnshistorie:-)))))))
Tyren71 Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye. Må jo bare være helt utrolig! Kan jeg spørre hva som gjorde at dere har trengt hjelp i første omgang? Jeg har mitt 3.og siste forsøk snart. Hvis ikke dette går har jeg jo hørt om de som plutselig har blitt gravide naturlig. Naturen er uransakelig spør du meg. Lykke tilmed alt:)
Ann-ch. Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye. Gøy med noen solskinnshistorier her inne:-) Ønsker deg masse lykke til videre.
ikø29 Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 ÅÅÅhhhh- så fantaastisk :-) Gratulerer så mye!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye, helt fantastisk. Opplevde jo det samme jeg, men etter 4 innsettinger da, men etter 11 år med prøving .o) KOS DEG MASSE MED SPIREN!!! KLEEM
Andalucia Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Tar bølgen for Cinderella! Gratulerer masse og lykke til!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Dette er det jeg kaller en skikkelig solskinnshistorie!! Gratulerer så mye med graviditeten :-) Jeg henger meg på Bølgen!!!!! Lyke til Cinderella
cinderella Skrevet 25. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2008 Tusen tusen takk alle sammen!! Det var en oppimellom her som lurte på hva som gjorde at vi søkte hjelp... Jeg har en tett eggleder samt at jeg har veldig sparsomme fimbrier (altså de "fingrene" som fanger opp egget fra eggstokken og inn i egglederen). Så det er vel det som har vært hovedproblemet. Men så har det på mirakuløst vis klart å få napp i et egg likevel da:) Det at ingen av de 11 innsettingene med icsi og frys har festet seg har de ingen forklaring på... Jeg håper virkelig at dere alle sammen lykkes her inne! Ha en fin ettermiddag )
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 Sinnsykt, fantastisk, vanvittig, helt utrolig, strålende, moro og gøy nyhet for deg og din kjære! Håper du snart klarer å nyte nyheten og babyen som kommer om 8 måneder. HURRA for deg, Cinderella! Klem
cgirl Skrevet 25. september 2008 #16 Skrevet 25. september 2008 Så utrolig fantastisk. Gratulerer så mye! Kan jeg spørre hvor lenge dere har holdt på å prøve? Er selv 39 år - og har prøvd i over to år. Synes det er all ventingen som er verst. :-) Mvh
Gjest Skrevet 26. september 2008 #17 Skrevet 26. september 2008 For en fantastisk historie! Gratulerer så mye!
ahls Skrevet 26. september 2008 #18 Skrevet 26. september 2008 Gratulerer så masse!! Det er jo helt utrolig, ta godt vare på deg selv nå)
cinderella Skrevet 26. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 26. september 2008 Sluttet på pilla for 4 år og 9 mndr siden. Har styra med prøverør de siste 2,5 årene... Hadde igrunn gitt opp håpet om å bli gravid, og gledet meg til å adoptere:)
finetine Skrevet 27. september 2008 #20 Skrevet 27. september 2008 Dette var en historie jeg trengte å lese:o)!! Har selv hatt 5 innsettinger og to avbrutte forsøk, og har vel innsett at dette ikke blir så lett som jeg tenkte da jeg begynte med IVF-prosessen i 2005. Den historien trengte jeg-tusen takk:o)!! Og GRATULERER så mye:o)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg masse og nyt graviditeten, det kommer sikkert til å gå bra( selvom jeg skjønner engstelsen din også.............)
Hvite due Skrevet 27. september 2008 #21 Skrevet 27. september 2008 Gratulerer Cinderella:-) Det er jo helt utrolig.....ta vare på deg selv og nyyytttt tilværelsen...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå