Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klara....

 

Skyt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klara kunne jeg nesten brukt selv - synes det er kjempefint!

Skrevet

For en måned siden så rynka jeg på nesa av det navnet... Det er bestemor som heter det. Jeg kunne ALDRI tenke meg før å kalle barnet mitt for det... MEN så har jeg liksom gått rundt å smatta litt på det navnet da... Og nå er jeg skikkelig i tvil...

 

Skrevet

Klara, Ciara, Clara - det er et internasjonalt navn i allafall. Ganske fint navn.

Skrevet

Alle vet jo at Klara er en ku.

 

Så lenge Donald Duck opprettholder populariteten her til lands er det navnet desverre tatt. Rent lydmessig er det jo fint!

Skrevet

 

 

Om du liker det så ta det :)

 

Jeg ville ikke hatt det... tenker på skrukkete gråe gamle damer :P

Skrevet

Elsker det navnet! Synes det er helt nydelig. :-)

 

Datteren min heter Clara-Grace, bruker bare Clara til daglig. Har aldri hørt noen si noe stygt om navnet hennes, bare pent. Valgte det fordi det er internasjonalt (jeg er amerikansk, mannen norsk), liker gammeldags navn, og vil ikke ha et navn som er så vanlig at det er/var flere barn på skolen/barnehage med samme navnet.

 

 

Skrevet

Syns ikke det er så fint alene.. Kjenner en som heter Klara Marie..

Hmm litt usikker

Skrevet

første som kom opp i hodet mitt var nok klara ku her også :S Men hvis man glemmer bort det.. hehe.. så syns jeg det er et fint navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...