anjaslilje Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 hehe nei ville ikke valgt det selv
prebs Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Klara kunne jeg nesten brukt selv - synes det er kjempefint!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 For en måned siden så rynka jeg på nesa av det navnet... Det er bestemor som heter det. Jeg kunne ALDRI tenke meg før å kalle barnet mitt for det... MEN så har jeg liksom gått rundt å smatta litt på det navnet da... Og nå er jeg skikkelig i tvil...
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Klara, Ciara, Clara - det er et internasjonalt navn i allafall. Ganske fint navn.
Vil Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Alle vet jo at Klara er en ku. Så lenge Donald Duck opprettholder populariteten her til lands er det navnet desverre tatt. Rent lydmessig er det jo fint!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Om du liker det så ta det Jeg ville ikke hatt det... tenker på skrukkete gråe gamle damer
shari_z Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Elsker det navnet! Synes det er helt nydelig. :-) Datteren min heter Clara-Grace, bruker bare Clara til daglig. Har aldri hørt noen si noe stygt om navnet hennes, bare pent. Valgte det fordi det er internasjonalt (jeg er amerikansk, mannen norsk), liker gammeldags navn, og vil ikke ha et navn som er så vanlig at det er/var flere barn på skolen/barnehage med samme navnet.
Gulljnta Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Syns ikke det er så fint alene.. Kjenner en som heter Klara Marie.. Hmm litt usikker
3små-snart4barnsmor Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 første som kom opp i hodet mitt var nok klara ku her også :S Men hvis man glemmer bort det.. hehe.. så syns jeg det er et fint navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå