Frøken Linn Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Var hos jordmor i dag, og hun trodde jeg var myyye lenger på vei. Er jo dette jeg har trodd hele tiden, så godt å høre noen andre si det også. =) Hun trodde jeg var fullgått nå, så sender meg på ultralyd allerede i morgen. =) Magen har sunket masse nå (for andre gang), og han har forandret bevegelsesmønster masse. Hodet er festet, så nå kan han bare komme!! Har liggi langt over på SF mål helt fra begynnelsen. For en gledelig nyhet! Kan nesten ikke vente til i morgen!! =)
cyberkit *fødeklar* Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hva er UL terminen din? Jeg har også hele tiden ment at jeg er lengre på vei iforhold til UL terminen, men de på sykehuset sier at man ikke kan få ny termin når man er så så langt på vei pga stor variabel fra baby til baby lixom.. *skuffa*
Frøken Linn Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Hmm.. Håper jeg ikke får høre det i morgen. Har ul termin 3.november.. og det er jo kjempe lenge til.. kan ikke vente jeg skal gå i kanskje åtte uker til! DA blir jeg sprø!! Hvor langt er du på vei da? Termin?
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 å. kunne virkelig ønske det var meg:) termin 4 november jeg, å mener selv jeg å har føre.men menn,,, skal på ul om ei uke til så kanskje??!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Hvorfor tro jm du er lengre på vei enn du er? (Utenom det du beskriver selv...) Har du født før? Bare lurer jeg:-)
Frøken Linn Skrevet 23. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2008 Da krysser vi fingre og tær på at vi er lenger på vei! *håpe håpe*
Frøken Linn Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2008 fordi jeg hele tiden har liggi så langt opp på kurva, har vært veldig mye frem og tilbake med termin tidligere, og har ingen siste mens å gå ut i fra.. magen har sunket masse og baby har roet seg masse. og som hun sa; hun bare følte det på seg... vet ikke om det ble svar på spørsmålet ditt jeg..?
Frøken Linn Skrevet 23. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2008 Har forresten ikke født før. Har det noe å si?
ChellBell - har født! Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Kanskje fordi du hadde nok hatt et større SF mål hvis du hadde født før. Men, siden du ikke har det så kan jo dette tyde på at noe skjer før Så deilig da!! ) Du må fortelle oss hva resultatet blir etter ul i dag da! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå