Gå til innhold

lurer på noen små ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en datter på 19 måneder...verdens vakreste jente selvfølgelig;o)

men hun er så ille trass.... hver gang vi leker og har det morro, skal hun begynne og slå og klore...hun veit det ikke er riktig men gjør det likevel...

er det normalt...???

hun går også hos dagmamma, har gått der i over en måned nå...og hun skriker i ett fra jeg leverer henne til jeg henter henne....vi ser ikke noe bedring i det hele tatt....

uff, kan det være no galt med datteren min tro....???

håper noen kan svare meg, på forhånd TAKK!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror IKKE det er noe galt med jenta di,men kanskje er hun veldig usikker på dagmammaen?gråter hun hele dagen?hvor ofte er hun der?har erfaring (fra barnehage) at er barna der for lite,så kommer de aldri skikkelig inn i barnehagelivet og dermed går de rundt og er usikker og lei seg.

når det kommer til kloring og slåing så har hun kanskje ikke lært seg de sosiale reglene for hvordan man får og tar imot oppmerksomhet? hun er jo lita enda,og har god tid på å lære seg hvordan man fører seg an ovenfor andre.

lykke til!

Skrevet

takk for svar....hun er hos dag mamman 4 dager i uka....jeg lurer lixom på om de kanskje ikke har så bra kjemi...??? hmmm...ikke lett å vite nei....

snuppa er jo veldig flink til å snakke...snakker like bra som en på 2,5 år...så hun sier: ikke lov å klore og slå... etter hun har gjort det... og vi gir henne veeeeldig mye oppmerksomhet og roser henne hver gang hun gjør noe bra....:o) hun er også veldig gla i å klemme og susse.....:o) så jeg synes den atferden hennes er så rar.... hmmmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...