~~DoraDora~~ Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Til guttene liker jeg best klærne de har på H&M, Okaiida og Kappahl Til jenta liker jeg best klærne de har på Benetton, Claire kids, Okaiida og kappahl Innimellom har de flotte klær på Exit også, og det til både gutt og jente
Mille** Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Til minsten handler jeg stort sett på H&M og cubus, til eldste Kappahl og litt på H&M.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg handler kanskje mest på h&m. Ellers handler jeg en del på cubus, kappahl, reflex, ellos.no, og har handlet litt på lindex. Hvis jeg kommer over noen fine klær andre plasser så kjøper jeg dem i den butikken også.
NoDoubt Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 H&M, reflex, lindex. Finner jeg noe fint på såkalte "motebutikker" så kjøper gjerne der og. Har kjøpt litt hummel til begge. En sjelden gang kjøper jeg noe på KappAhl og, men syns mye der har dårlig passform til spirene mine.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 H&M her også =) Og der de har ullklær.
78'er Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Har to gutter, og handler akkurat som deg :-) For det meste H&M, Okaiida og nokon gongar Kappahl. Ellers plukker eg med meg der eg måtte finne noko.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Handler litt forskjellige plasser alt etter som. Liker godt klærne fra HM, reflex, merker som name it, exit, brubaker, esprit er veldig gode på mine barn, da det er smale modeller og mine er veldig tynne og korte ben..Kappalh og Lindex og cubus har også litt. Men varierer fra gang til gang hva jeg finner. Ellers bestiller jeg litt fra Sportmann, Linus og Lotta, Barnegarderoben..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Her har vi bare 2 kles butikker, handler mest på cubus.
yasmina Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Her handles det vel mest paa tape al'oeil,gap,Zara og mexx,
blond Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Jeg liker Exit/Nameit godt, men kjøper mest fra H&M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå