dritgrei hei hei! Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg er fjern i hodet for tida... det henger sammen med høsten tror jeg. Jeg tror rett og slett at jeg blir litt mutt av høst, enda så fint jeg syns det er. Jeg blir barnslig og sinna og sur og trist og paranoid så det holder.... Jeg tror kansksje at jeg missliker å ha det sånn så mye at det nesten ikke kan måles. Nå skal jeg legge en liten gutt og en stor gutt... også skal jeg vente på Grey`s.
Trollmora Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hallo på du - hormonbomba! Husk at det har vært et travelt år, med ny baby, en 2 åring med egne meninger, flytting og oppussing. Håper du kan ta d litt med ro innimellom, hvile litt samtidig som dritgreibabyen selv om du ikke har prioritert det så mye hitil. Kanskje overskudd og smil og godt humør bare ligger der og venter på lit hvile? Høsten på østlandet skal være strålende den nærmeste uka så sleng deg i en god stol på terrassen med pledd & læsta og kvil deg i solvarmen. Bare hør godt på tante Sofie du småen, hvile-hvile-hvile! Klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 er det bare det ja..... at jeg er så trøtt at jeg ikke vet hvilket ben jeg skal stå på..... ok, da skal jeg prøve å hvile litt. :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Har du prøvd å hvile? Hjelper det litt?? Og det er så sant som det er sagt,- ikke rart at det koker litt hos deg med alt du har styrt med de siste månedene. Sender deg en god høstklem!
Maud Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Du - vær litt snill med deg selv! Ta det med ro når du har anledning og tillat deg selv å ha noen blå dager uten at du tror at det betyr noe annet enn det: Noen dager med mindre energi og litt mer nedoverleppe. Det har skjedd masse i det siste, du er sliten og du tenker sikkert på at det skal skje en hel masse i lang tid fremover. Det kan ta motet fra de fleste. Kanskje du til og med er en av dem som mister litt futt når fargene forsvinner fra trærne og dagene blir kortere. Du og jeg vet at det går over og jeg vet i hvert fall at det er lov å ha noen mindre glade dager. Verden tåler det, barna tåler det, mannen tåler det og du tåler det. Stor klem fra meg til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå