Gå til innhold

Stikkende smerter i i lysk-området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i dag tidlig hatt periodisk vondt i området rundt høyre lysk. Føler det er i blindtarmområdet. Spesielt vondt er det når jeg tisser. Da får jeg nesten strekk på en måte. Vondt! Noen som kjenner igjen slike smerter?

Har vært i kontakt med føden som sier jeg skal ringe om det blir værre, men klarer ikke å slå meg helt til ro med at dette er helt "normale" smerter.

Er forresten 23 uker i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt litt av de samme smertene du beskriver, men de kommer og går mer sporadisk og varer ikke lenge hver gang, men blir alltid litt øm etterpå. det jeg har blitt forklart med dette er rett og slett lovmorbåndene og bekkenet som utvider seg og skaper strekk i sener som går rett ved lysken....

Så vi får håpe det bare er det!

Lykke til videre!

Skrevet

De kommer og går her også. Har hatt store deler av dagen hvor jeg ikke har kjent noenting. Hadde du også smerter når du gikk på do? Jeg går mange ganger på do hver dag for tiden, men bare et par av de gangene har vært smertefulle.

Skrevet

Har blitt godt kjent med toalettet iløpet av graviditeten jeg også for å si det sånn, og det hender jeg har litt smerter når jeg tisser, når trykket blir sluppet ut liksom, hehe.... Men ikke hver gang:)

Skrevet

Jeg har også hatt mye vondt i magen i dag. Riktignok på venstre side da. Må holde meg der når det kommer. Regner med det er de båndene som strekkes. Jeg kjenner ihvertfall mye liv, så da er jeg beroliget. 26 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...