Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Mamma hadde termin med meg 21 mars og jeg kom til 25 mai.....!!!!!! Over en mnd på overtid!!! Jeg gikk ikke ned i magen og festet ikke hodet, legene mente at jeg ikke var ferdig fordi jeg ikke gikk ned i magen. Ble hentet ut med hastekeisersnitt fordi jeg døde i magen, men det gikk heldigvis bra. Jeg gikk 12 dager over tiden med Adrian han kom heller ikke ned i magen og jeg hadde nok måttet gå lenge over tiden hadde det ikke vært fo at vannet gikk. Han festet heller aldri hodet og gikk ikke ned under fødselen heller, ble til en viss grad presset ned av riene men ikke nok. Han ble også hentet ut med hastekeisersnitt fordi fosterlyden forsvant... Skremmende likt egentlig! Andre som hadde like svangerskap/fødsler som mødrene deres?
Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Like jævlig, jeg ble slept ut med tang i full narkose, min ble dratt ut med vakum/sugekopp.
ZZzZzzZ Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Mamma har hatt 2 vanlige fødsler, begge rundt termin.. Mens jeg fikk 16 dager over, keisersnitt... Så kan ikke sammenlignes...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Bortsett fra at hun ble igangsatt over termin og min fødsel startet naturlig så var det ganske likt. Brukte lang tid begge to.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Min mor var 19 da hun fikk meg, hadde en knalltøff fødsel deg jeg ble foløst ved hjelp av tang som en lege halte og dro i, en annen fødselslege og en jordmor som pressa på magen hennes. Hun fikk4 grads ruptur stakkars og slet et par år i etterkant. Selv var jeg 19år og hadde en svært lett fødsel, ungen kom på et press og jeg hadde ingen rifter. Nå er jeg nesten 10cm høyere enn min mor, og jeg har født barn som har vært ca 500- 1000gram lettere en jeg og søsknene mine har vært. Dette har nok litt å si. Har had 3 særdeles lette fødsler, min mor har had en vanskelig og 3 normale fødsler med et par pyntesting, men ingen av hennes fødsler var like lette som mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå