Gå til innhold

Dersom eggløsning uteblir en mnd, uteblir tr også da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er faktorer som for eksempel stress som gjør at el ikke finner sted, vil tr utebli hel den måneden da? Eller får man mensen uansett eggløsning eller ei? Går her å venter og venter, skulle hatt tr 7 september, men ikke sett snurten av den. Tror ikke jeg er gravid heller, så det er jo bare å vente... har alltid hatt stabile sykluser, men har vært mye stress på jobben, æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Man kan få TR uten å ha hatt EL.. Det har jeg! Syklusen min er bare veeeldig ustabil.. Sånn som denne syklusen var på 45 dager.. Og det er jo ett tegn på at jeg ikke hadde el da tror jeg.. Så jeg har startet på pergo idag for å få ting litt mer på "gli"..

Men ikke spør meg om hvordan man får TR uten EL.. For det har jeg også lurt på, så om noen kan svare på det blir jeg og glad =)

For jeg trodde at TR var ett ubefruktet egg.. Men hmf.. Ikke vet jeg nå altså! Er vel kanskje bare kroppen som er "vandt" med å skylle ut noe der innimellom? Eller?

Har du forresten tatt test da? Men vet du med sikkerhet at du absolutt ikke har hatt EL denne syklusen?

Du kan jo være gravid da?? :)

Skrevet

Ja det problemet har jeg. Hatt det en stund, men nå ser det ut som el kanskje er tilbake=)

Men har jo spurt rundt her om hvorfor-hva osv.

Det er visst sånn at kroppen forbreder utskylling av egg, tross i om egget er der eller ikke.

Så det er som du skriver den er vandt med å skylle litt sånn innimellom=P

Derfor kan man ha mensen uten el, men det er gjerne da lengre sykluser som 35-45 dager, og tom. for noen.

Mvh meg

Skrevet

Stemmer, stemmer.. Tusen takk.. Da ble jeg litt klokere jeg også! =) Forsøkte du pergo for å få EL tilbake eller kom den av seg selv? =)

Skrevet

Har ikke gjort noen verdens ting enda. Skal til gyn i oktober og tenkte å høre da, men ikke sikkert jeg trenger likevel da=)

Er jo ikke helt sikker på EL har vært, men kjentes og så sånn ut.

Så får jeg se da, om mensen er her om 2 uker ca eller om jeg får 2 streker.

Skrevet

Åja!

Lykke til, så får vi håpe det siste stemmer =)

Skrevet

Testet negativt den 10. september, 3 dager etter ikm. TR pleier aldri å utebli slik som nå, så håper jo den dukker opp igjen snart... :/ eller det beste hadde jo vært å være gravid, men med negativ test, så er vel den sannsynligheten borte igrunn.

Skrevet

Du får antagelig mensen selv om du ikke har el. Egget er bare en liten del av det som kommer ut, det er hinna i livmoren som har vokst seg stor og fin for å motta et befrukta egg som er det som kommer ut og den blir skilt ut selv om du ikke har hatt el. Men det er selvfølgelig variasjoner her som med alt annet. Men mest sannsynlig vil du få en blødning, ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...