Gå til innhold

Aggresiv på mormor.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg og fortvilet. Min eldste gutt, 4 år er så irritabel og sint på mormoren sin. Det er kun henne han er så sint på. Jeg vet at hun ikke akkurat har den mest pedagogisk korrekte måten å håndtere ting på men........ jeg kan ikke forandre hennes måte å være på. Det resulterer i at min sønn blir veldig "vanskelig" i samvær med henne. Hun er en kald person og jeg vet at hun korrigerer gutten og sier mye NEI til han. I stedenfor å prøve å avlede eller overse ting, går hun i konfrontasjon med han. Han kan feks si: mormor jeg vil ikke være med deg. Så blir hun sår og sier ja ja, da vil ikke jeg heller være sammen med deg heller. Du er så sur at jeg vil ikke være med deg. Jeg kjenner det knyter seg inni meg. Men føler ikke at jeg kan nekte mormor samvært. Hun har jo lyst å være sammen med han. Noen som kan komme med noen råd til en fortvilet mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt meg en prat med henne jeg, ellers blir det jo bare en vond sirkel hvor gutten ikke vil være med henne og blir mer og mer sinna, men hun blir mer og mer såret og sur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...