Gjest ønsket oppfyllt Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 åh, er forkjøla, og nyser kraftig ca hvert 5 mintt, føles som om jeg skal føde det lille krapylet i magen for hvert nys..haha:p er sikker på at dette ikke skader barnet, men tror på en annen side at det ikke har spesielt godt av det:) uff, snørr og gugg og forkjølelse er ikke bra når man er gravid...typisk at jeg har så mye å gjøre akkurat nååå... foresten, nei, jeg vil ingen vei med dette, bare godt å få sagt det til noen, er hjemme alene akkurat nå....Nyyyyyys!
halloween-termin :) Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Du er i godt selskap! Jeg er også forkjøla og kjenner meg igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå