Gå til innhold

forkjølelse og graviditet


Anbefalte innlegg

Gjest ønsket oppfyllt
Skrevet

åh, er forkjøla, og nyser kraftig ca hvert 5 mintt, føles som om jeg skal føde det lille krapylet i magen for hvert nys..haha:p

 

er sikker på at dette ikke skader barnet, men tror på en annen side at det ikke har spesielt godt av det:)

 

uff, snørr og gugg og forkjølelse er ikke bra når man er gravid...typisk at jeg har så mye å gjøre akkurat nååå...:)

 

 

foresten, nei, jeg vil ingen vei med dette, bare godt å få sagt det til noen, er hjemme alene akkurat nå....Nyyyyyys!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i godt selskap! Jeg er også forkjøla og kjenner meg igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...