mamman til pia, eli og mari Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 reiste inn til legen i dag etter og ha hatt kramper i magen og ikke helt slo meg med ro med smertene og ble vidre sendt til gyn for undersøkelse og ultralyd , ligger på benken spent som fy og få se nurket for første gang og ett hjerte som slo men Gjett da hær var det ikke bare ett hjerte som slo og ett lite nurk, hær var det 2 dobbel lykke men er i sjokk siden jeg blir alene mor
Tjohoppsannhei Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Gratulerer så masse med tvillinger! Har du familie som kan hjelpe til litt, så du får litt avlastning? Det er utrolig hva man klarer for barna sine, det går seg til og du klarer det nok fint skal du se :-)
Mone snart3barnsmor Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 gratulerer så masse, dette skal du nok klare som alenemor også....:-) helt utrolig hva vimødre klarer og gjør for ALLE barna våre... heheh. kos deg masse med begge spirene dine klemklem
Heaven har født::) Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Hei, og gratulerer så mye. Det der kommer du til å klare helt fint. Har selv tvillinger på 9 år, og var stort sett alene med dem, selv om bf var i bildet en stund. Han var ikke mye til hjelp for å si det sånn. Men jeg klarte det helt fint på egenhånd. Du har så mye å se frem til, bare gled deg. Det er helt toppers og være tvillingmamma:) Lykke til:)
Ompalompa Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Oj - bonus i magen! Så gøy! Skjønner at du ble litt satt ut, for det er sikkert ganske overveldende å tenke seg å være alene med 2, men det finnes hjelp å få. Kontakt helsestasjonen for tips om hva som finnes i ditt nærmiljø. På barselgruppen min var det en tvillingmamma. Hun hadde hatt en av de enkleste fødslene av oss alle (tvilling 2surfet ut på vannet, rakk ikke presse engang), de sov hele natten gjennom og hadde masse glede av hverandre, når de lå på gulvet. Resultatet var at moren så uforskammet sprek ut, hadde overskudd til å bake til barseltreff og koste seg glugg ihjel. Vi med en baby hver så ut som takras og beklaget oss over nattamming og ungeskrik. Kanskje du er heldig også? Lykke til!
myk1+1=2 Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Sjekk www.tvillingforum.com der er det flere i din situasjon. Lykke til :-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Åå gratulerer! Jeg går nesten og drømmer om en liten bonus selv, men det er vel for mye å be om 2 mirakler på en gang
mamman til pia, eli og mari Skrevet 23. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2008 tusen takk alle sammen
mossemamma Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Hadde måpet rimelig bra jeg og tror jeg Men GRATULERER med to små nurk! Ønsker all lykke til:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 GRATTIS SNUPPA MI ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE VENNEN!!!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 24. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2008 takker igjen
svanemamma Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye med dobbel lykke :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå