Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 #1 Del Skrevet 23. september 2008 Hvordan har flytting gått? Kommet i orden i ny-huset og funnet utav nye rutiner om morran? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138755185-april-aprilbaby-igjen-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 24. september 2008 #2 Del Skrevet 24. september 2008 Hei. Flyttingen har gått bra, men var temmelig utmattet etter nervepirrende slagsprosess som dro i langdrag, sammen med lanvarig pappeskeliv (fra medio april til nå) Under selve flyttingen var formen heldigvis (og merkelig nok?) bedre enn den er nå - så selve flyttingen gikk vldig bra. Vi har da kommet oss inn i ny-huset, men det er fortsatt en del pappesker som ikke er åpnet ( de samme som ikke ble åpnet i det hele tatt på 6 årene vi bodde i leiligheten....lurer veldig på hva som er i de) Ellers går det sakte men sikkert fremover her. Har veldig høy terskel for å borre i vårt splitter nye hus - og det tar dermed laaaang tid på å bli sikker på persienner+ gardiner etc. Men nå er da gardiner på plass. Jeg er ganske sikker på at vi hadde kommet mye lenger hadde ikke jeg vært så ufattelig trøtt og slapp - og nå siste uken kvalm. Har snakker på vent, så skulle tegnet veranda, men....KJenner jeg ikke har energi - selvom dette jo burde være kjempegøy? Men det blir nok bedre. Nå har jeg i tillegg blitt forkjøla, sammen med art jeg var så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg i går. Så i da er jeg hjemme fra jobb. Satser på at en hvile dag øker formen litt. Hadde ikke behov for noe slikt sist, men føler meg mye mer tufs nå enn sist.*sutre, sutre* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138755185-april-aprilbaby-igjen-igjen/#findComment-138758140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå