Gå til innhold

April: Aprilbaby, igjen, igjen!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Hvordan har flytting gått? Kommet i orden i ny-huset og funnet utav nye rutiner om morran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Flyttingen har gått bra, men var temmelig utmattet etter nervepirrende slagsprosess som dro i langdrag, sammen med lanvarig pappeskeliv (fra medio april til nå) Under selve flyttingen var formen heldigvis (og merkelig nok?) bedre enn den er nå - så selve flyttingen gikk vldig bra.

Vi har da kommet oss inn i ny-huset, men det er fortsatt en del pappesker som ikke er åpnet ( de samme som ikke ble åpnet i det hele tatt på 6 årene vi bodde i leiligheten....lurer veldig på hva som er i de) Ellers går det sakte men sikkert fremover her. Har veldig høy terskel for å borre i vårt splitter nye hus - og det tar dermed laaaang tid på å bli sikker på persienner+ gardiner etc. Men nå er da gardiner på plass. Jeg er ganske sikker på at vi hadde kommet mye lenger hadde ikke jeg vært så ufattelig trøtt og slapp - og nå siste uken kvalm. Har snakker på vent, så skulle tegnet veranda, men....KJenner jeg ikke har energi - selvom dette jo burde være kjempegøy? Men det blir nok bedre. Nå har jeg i tillegg blitt forkjøla, sammen med art jeg var så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg i går. Så i da er jeg hjemme fra jobb. Satser på at en hvile dag øker formen litt. Hadde ikke behov for noe slikt sist, men føler meg mye mer tufs nå enn sist.*sutre, sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...