Gå til innhold

CB= gravid , billigtester = svaakt positiv/negativ.

Anbefalte innlegg

Skrevet

så utrolig stor forskjell da??

likte ikke billigtestene i det hele tatt jeg :(

de slår jo ikke ut på meg?

må skryte av utrolig god service hos kundesenteret,kjapp levering osv.

men testene funker jo ikke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre som har samme erfaring?

Har bare testet med biligtester. De er negativ.

Er på dag 30 nå uten mens. Er litt usikker på sykluslengden siden dette er første mnd uten p-piller på mange er.

Har masse murringer. Hadde gitt opp håpet og venter egentlig bare på tr.

Men nå fikk jeg jo litt forhåpninger :)

Kanskje jeg må ut og kjøpe CB i morgen....

Skrevet

Jeg har god erfaring med EL testene fra billigetester.no hvertfall, for den ene gangen jeg hadde EL i juli så merket jeg det skikkelig og tok en el test og den slo kraftig ut... Men gravid er jeg jo ikke, så graviditetstestene kan jeg ikke uttale med om. Men tror nok bare det tar litt lenger tid på billigtestene, før de slår ut... Tror nok kun det er pga den digitale reagerer på hver minste lille HCG hormon, og da viser "gravid" samme hvor "svak" er.. Hørtes ikke det litt logisk ut? Tror jeg da :)

Så jeg stoler nå hvertfall på billigtester frem til d motsatte er bevisst.

Jeg tok EL tester nå i omtrent hele syklusen min nå, men dem slo ikke ut pga jeg absolutt ikke hadde hatt el. Tok blodprøver og fikk påvist det da... så virker som jeg kun har el av meg selv en sjelden gang i ny og ne..

Skrevet

For den billigtesten din var vel svaaaak positiv, ikke sant? For tenker da sånn, at om den hadde vært digital ville den vist "gravid" ettersom den er svaaak positiv. En strek er jo en strek sies det :) Men gratulerer med graviditeten, forresten! Heldig du :D

Skrevet

Har du tatt en CB med gravid på? ( er det det du mener i overskriften?)

Da er du jo gravid:)

Men, jeg venter på mensen jeg også etter pilleslutt ( sluttet 8. aug..)

så jeg er litt utålmodig jeg også..4

Hadde masse symptomer første måneden jeg også, og ble temmelig overraska da jeg tok en CB digital og fikk negativ.

Syklusen din venter nok litt med å komme i rute igjen.

sist jeg ble gravid, ble jeg gravid 6 uker etter pilleslutt og det var FØR jeg fikk mensen tilbake!

Så jeg har fortsatt håp:)

Lykke til! og ps: Positiv er jo positiv, men da en digital test så får du slipper du å lure.

Skrevet

tok en vanlig CB som det blir kyss inni ruta.

ikke digital....

men skal ta en digital for sikkerhetsskyld på IKM dagen. :)

synes billigtestene var noe dritt jeg altså...annenhver er negativ/svakt positiv..

nei jeg holder meg til CB :)

Skrevet

Åja, da skjønner jeg! Merkelige greier asså! Men uansett, da er du jo gravid! Gratulerer!! Send meg litt babystøv da =D

Skrevet

Jeg har hatt en kjemisk graviditet. Og da ble CB digital positiv, mens billigtesten ble negativ (skyggestrek). Så CB er mer selsitiv enn billigetestene. Gratulerer så mye!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...