Gå til innhold

100 dager igjen!!:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også 100 dager igjen i dag!! Men syns tiden går litt for sakte jeg da... så innmari lenge igjen til termin... slitsomt å gå gravid...

Skrevet

jeg sier hjelp, bare 100 dager igjen!! gleder meg masse, men blir en stor forandring da!! storkoser meg med å gå gravid :)

Skrevet

Jeg også. 100 dager. Og jeg er klar for å få denne ungen ut. Enda jeg er frisk nok egentlig. (Sure oppstøt og litt dra/voksesmerter i magen. Samt MYE sparking og mage i veien). Men det er jo fantastisk også da :-)

Skrevet

100 dager igjen her også ;) Tiden går fort, og jeg føler virkelig stresset.... Det er 14 uker og 2 dager til termin.... 13 uker og 1 dag til julaften, og 9 uker og 5 dager til advent... Her skal vi prøve å bli ferdig med både innkjøp av babyutstyr og alle julegaver før advent, man vet jo aldri hvilken form man er i mot slutten av svangerskapet... Hehe... Håper vi når målet da, hehe.... Moro at vi er flere med samme termin her da. Vil noen av dere andre få nyttårsbarnet? Hihi...

Skrevet

Gratulerer så mye med 100 dagers markeringen, masse lykke til videre :o)

Skrevet

gratulerer, eg joine 100dagersklubben i dag:) syns heila svangerskapet har gått kjempe fort. er 3gangs gravid så det har nokk noe med det at dagene går til de to små og derfor sleppe du mye av ventingen .både pluss og minus med det syns eg... blir kjekt å se na men kjenne eg grue meg litt mer enn eg hadde trodd t fødselen. har tatt d fint og kjent at eg har gleda meg men plutselig slo det heilt om og nå e eg litt nervøs men,dr e ingen vei tilbake nå og eg reine m at nå d nerme seg så blir eg mer klar for då e eg litt mer lei...ut ska hu uansett om eg vil eller isje hehe.... mye dill snakk her men uansett..nyt dagene som er igjen og kos dere masse med nuet,du får det ikke igjen og hvert stadie har en sjarm med seg både i graviditet og perioden etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...