Gå til innhold

Aktiviteter i utebursdager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta blir tre år... Vi skal feire ute tenkte jeg... Noen som har noen forslag til aktiviteter? Vi skal grille pølser og pinnebrød, også blir det jo kake..

Får man tre timer til å gå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 timer? i en 3 årsdag? det hørtes litt lenge ut synes jeg. Kan fort bli travelt for deg med mange trøtte 3 åringer....

Alle barnebursdagene jeg har vært i har vart i 2 til 2,5 timer og det har vært lenge nok.

Men over til det du spurte om: Kanskje ha skattejakt? Noen barneleker/regler? "Bjørnen sover" osv....

Skrevet

Jeg lærte fort at 2 timer er den magiske maksgrensen for barnebursdag;o)

Tror kanskje man må gjøre noe mer enn å grille + spise kake. Hva med en enkel form for natursti? Sekkeløp? Kaste på bokser og de gode gamle aktivitetene kanskje? Må jo være noe 3-åringer greier.

Skattejakt?

Skrevet

Ja, det var jo nettopp derfor jeg spurte da.. fordi jeg syntes det var kjekt å ha noen aktiviteter på lur.. :o)

Alle barnebursdagene vi har vært i her har vart i tre timer.. Funka greit i fjor, og da var vi inne... Men da har man jo tilgjengelig leker og sånt.. :o)

Får prøve å bruke hue og være litt kreative.. Har noen tanker nå, og tror vi skal få til en fin tre-timers bursdag... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...